اخبار بازی

بازی Alan Wake 2 همچنان بزرگ‌ترین پروژه استودیوی رمدی است

سم لیک، مدیر خلاق بازی Alan Wake 2 ، در خصوص این موضوع می‌گوید:« احساس می‌کنم هرگز آلن ویک را پشت سر نگذاشتم. همیشه قصد کامل برای بازشگت به او [ در استودیو ] وجود داشت».

بازی بزرگ بعدی استودیوی بازی‌سازی رمدی اینترتیمنت ( Remedy Entertainment ) بدون شک بازی Alan Wake 2 است؛ اما چیزی بیش‌تر از ادامه ماجراجویی با خود شخصیت آلن ویک در این بازی وجود دارد. این محصولی برای مدّت زمان زیادی در دست توسعه قرار داشت و حتی مراحل توسعه آن زمانی که تیم سازنده روی توسعه محصولات دیگر کار می‌کردند نیز متوقف نشد.

اخیراً سم لیک، کارگردان خلاق بازی Alan Wake 2 ، در مصاحبه‌ای با رسانه Games Radar توضیح داد که شخصاً احساس کرد که پس از انتشار اولین قسمت از این فرانچایز در سال ۲۰۱۰ میلادی، هرگز آلن ویک را پشت سرش نگذاشته است. او در صحبت‌های خود گفت:

احساس می‌کنم هرگز آلین ویک را پشت سر نگذاشتم. همیشه قصد کامل برای بازگشت به او [ در استودیو ] وجود داشت. به طور کلی داستان بیشتری برای گفتن وجود داشت و شخصیت‌ها و محیط آنقدر ارزشمند بودند که فراموش شوند. داستان در طول سال‌ها به رشد و تکامل ادامه داد و ما بین هر پروژه، مفهومی جدید ایجاد کردیم. این بار، پس از بازی Control بالاخره همه چیز سر جای خودش قرار گرفت.

لیک همچنین تأیید کرد که بازی Alan Wake 2 همچنان بزرگ‌ترین پروژه استودیوی بازی‌سازی رمدی اینترتیمنت است. او در این خصوص می‌گوید:

زمانی رویایی را زنده نگه می‌دارید که به طور فعال خوابش را ببینید و تلاش دائمی برای تازه نگه‌داشتن این موضوع هیجان‌انگیز می‌کنید. در هر صورت طی این سال‌ها، رویای بازی Alan Wake 2 جاه‌طلبانه‌تر و منحصربه‌فردتر شده است. پروژه‌ محصولی مانند این بازی بسیار پیچیده است و چنین دارایی بزرگ‌ترین پروژه ما تاکنون شناخته می‌شود و چیزهای مختلف زیادی باید با هم جمع شوند. نه تنها خود مفهوم بازی، بلکه زمان‌بندی و شرکای مناسب نیز جزو همین عوامل است.

بازی Alan Wake 2 امسال برای پلتفرم‌های پلی‌اسیتشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی ( فقط از طریق فروشگاه اپیک گیمز استور ) منتشر خواهد شد. این بازی همچنین توسط خود شرکت اپیک گیمز در بازارهای جهانی منتشر می‌شود و در مقایسه با نسخه اول، محصولی کاملاً‌ ترسناک خواهد بود. از نظر وسعت و مقیاس نیز، لیک داستان بازی را به عنوان یک « هیولا » توصیف کرد که داستان روایی آن بیشتر از هر بازی دیگری در گذشته نوشته و نگارش شده است.

اگرچه جزئیات بیشتر در مورد گیم‌پلی هنوز فاش نشده، اما تئرو ویرتالا، مدیرعامل اجرایی استودیوی بازی‌سازی رمدی اینترتیمنت، توضیح داد که این بازی در همه جنبه‌ها با یکدیگر تلفیق می‌شود و او مطمئن است که تیم سازنده یک بازی عالی را منتشر خواهند کرد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون بازی موردبحث و برنامه‌های بعدی تیم سازنده‌اش، وب سایت واران گیم را حتمآً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از بازیکنانی هستید که قصد تجربه این بازی را دارند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *