اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه دمو بازی Wo Long: Fallen Dynasty روی همه پلتفرم‌ها

استودیو تیم نینجا تاریخ شروع دسترسی به دموی بازی Wo Long: Fallen Dynasty روی تمام پلتفرم‌ها را اعلام کرد.

با تایید کوئی تکمو و استودیو تیم نینجا، بازی Wo Long: Fallen Dynasty یک دموی آزمایشی رایگان دیگر در تاریخ ۵ اسفند (۲۴ فوریه) امسال دریافت خواهد کرد. برخلاف دموی قبلی که فقط روی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس بود، این دموی جدید روی تمام پلتفرم‌های مقصد بازی Wo Long: Fallen Dynasty عرضه می‌شود.

به‌گفته‌ی تیم نینجا، پیشرفت‌هایی که بازیکنان با تجربه‌ی این دمو کسب کنند، به بازی نهایی منتقل خواهد شد. آن‌ها می‌توانند از بخش پایانی این دمو به تجربه‌ی بازی اصلی ادامه دهند. همچنین بازیکنانی که این نسخه‌ی دمو را به پایان برسانند، آیتم Crouching Dragon Helmet را به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند که در بازی اصلی قابل استفاده خواهد بود. برای بازیکنانی که دموی قبلی را تجربه کرده‌اند، جالب خواهد بود که ببینند سازندگان این بازی چه بهبودهایی را براساس بازخورد بازیکنان در گیم‌پلی اعمال کرده‌اند.

نبرد با دشمنان در بازی Wo Long: Fallen Dynasty

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در تاریخ ۱۲ اسفند (۳ مارس) امسال روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین این بازی در روز اول عرضه در دسترس مشترکان سرویس گیم پس قرار می‌گیرد. طبق پیش‌بینی‌ها، کامل کردن کمپین اصلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty به حدود ۴۰ ساعت زمان نیاز دارد و هنوز جزئیاتی از محتوای احتمالی پس از عرضه‌ی آن منتشر نشده است.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Wo Long: Fallen Dynasty چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *