اخبار بازی

احتمال ارائه اطلاعات بیشتر از بازی Tekken 8 تا ساعاتی دیگر

کارگردان Tekken 8 از یک سورپرایز برای امروز صحبت کرده است و احتمال دارد شاهد انتشار اطلاعات جدید از بازی باشیم.

قرار است امروز فینال مسابقات تور جهانی تکن برگزار شود و برترین بازیکنان جهان در حال آماده‌سازی برای به‌دست آوردن مقام قهرمانی و جایزه آن هستند. بااینکه مخاطب‌ها می‌توانند برای تماشای رقابت‌های داغ سری بازی Tekken هیجان‌زده باشند، اما ظاهرا این پایان کار نیست و احتمال انتشار اخبار تازه برای طرفدارهای این مجموعه هم در مراسم وجود دارد.

در فاصله‌ی کوتاه باقی‌مانده تا فینال مسابقات، کاتسوهیرو هارادا، کارگردان Tekken 7 و نسخه هشتم آن و میکل موری، تهیه‌کننده بازی در توییتر به‌طرفداران گفتند نگاهی به این مراسم داشته باشند، چون آن‌ها یک سورپرایز را تدارک دیده‌اند. اکانت توییتر تکن نوشت: «ما یک سورپرایز کوچک برای شما داریم». ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران. آن‌ها همچنین تصویری جدید از این دو نفر هم منتشر کردند.

هارادا و موری در مسابقات Tekken World Tour 2022

قابل ذکر است وقتی صحبت از معرفی‌های بزرگ از تکن در مراسم‌های حضوری می‌شود، معمولا این کار توسط هارادا و موری انجام می‌گیرد. احتمالا این معرفی برای بازی Tekken 8 خواهد بود که در جریان مسابقات صورت خواهد گرفت. تاکنون شاهد چند معرفی از تکن ۸ بوده‌ایم. ابتدا یک تیزر کوتاه در Evo 2022 منتشر شد که البته به‌طور مستقیم نگفت نسخه هشتم درحال ساخت است؛ اما طرفداران به‌سرعت و به‌درستی آن را حدس زدند.

سپس در ماه سپتامبر شرکت باندای نامکو از تریلر معرفی رسمی بازی پرده برداشت و در آن شاهد مبارزه کازویا و جین بودیم. این تریلر تلفیقی ‌از صحنه‌های سینمایی داستانی و گیم‌پلی بازی بود؛ هرچند تریلر به‌صورت in-engine پردازش شده بود. در ماه دسامبر این ویدئوگیم در مراسم گیم اواردز حضور یافت و تریلر از شخصیت‌های قابل بازی پل، کینگ، لاو، لارس، جک-۸ و جون کازاما رونمایی کرد و ویدیو گیم‌پلی کوتاه این کاراکترها هم پخش شد.

موارد زیاد دیگری را درباره‌ی Tekken 8 نمی‌دانیم، هرچند باندای نامکو در آخرین کنفرانس مالی خود اعلام کرد هدف آن‌ها این است بازی تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ عرضه شود. البته معلوم نیست منظور سال میلادی جاری است یا سال مالی که در مارس ۲۰۲۴ تمام خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *