اخبار بازی

Gears 6 پروژه‌ی بعدی استودیو کوالیشن خواهد بود

براساس گزارش‌های جدید، قسمت ششم سری شوتر Gears of War، بازی جدید در دست توسعه‌ی استودیوی کوالیشن محسوب می‌شود.

پس از انتشار شایعات مختلف درخصوص پروژه‌ی جدید استودیوی The Coalition، حالا جف گراب تایید کرده است که Gears 6 در حال حاضر به تمرکز اصلی این استودیو تبدیل شده است.

روز گذشته جف گراب، ژورنالیست مشهور صنعت بازی که گویا همواره اطلاعات دقیقی از وضعیت پروژه‌های استودیوهای داخلی ایکس باکس دارد، در پادکست وب‌سایت جاینت بامب تایید کرد استودیوی کوالیشن ساخت آیپی جدید خود را برای تمرکز روی Gears 6 متوقف کرده است. هنوز اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس نیست، اما گراب که پیش از این از در دست ساخت بودن یک بازی و آیپی جدید با ابعاد کوچک‌تر در این استودیو خبر داده بود، حالا می‌گوید تعدیل‌ نیروی اخیر مایکروسافت باعث شده تا روند توسعه‌ی این بازی کوچک‌تر که قرار بوده تجربه‌ای متفاوت و منحصربه‌فردتر از دیگر آثار این استودیو باشد، برای تمرکز کامل روی سری گیرز، در حال حاضر کنار گذاشته شود.

طبق جزئیات منتشرشده، مدیران این استودیو به این نتیجه رسیده‌اند که تجربه‌ی کار روی دموی گرافیکی تحسین‌شده‌ی The Matrix Awakens به همراه اپیک گیمز، برای آشنایی توسعه‌دهندگان این تیم با موتور گرافیکی نسل بعدی Unreal Engine 5 کافی بود و حالا ساخت Gears 6 روی این ابزار گرافیکی قدرتمند، تمرکز اصلی این استودیو به‌حساب می‌آید. با اینکه این پروژه به‌تازگی وارد مراحل اصلی توسعه شده است، از نظر گراب انتشار یا حداقل معرفی آن در دو تا سه سال آینده، چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد. این بازی همچنین قرار است از تمامی ویژگی‌ها و فناوری‌های گرافیکی مدرن آنریل انجین 5 برای یک شوکیس گرافیکی که در سطح دموی قابل‌بازی ماتریکس باشد، استفاده کند.

باتیستا بازی Gears 5

گراب در ادامه می‌گوید کوالیشن مدتی پیش توسعه‌ی یکی دیگر از بازی‌های خود (به‌ غیر از پروژه‌ی کوچک‌تر در حال توسعه در سال‌های اخیر)‌ که در مراحل بسیار ابتدایی توسعه بوده را نیز متوقف کرده است؛ هرچند هنوز هیچ اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست و مشخصی نیست که آیا پس از انتشار Gears 6، کوالیشن ساخت این بازی‌های متوقف شده را ادامه خواهد داد یا آن‌ها به‌صورت دائمی کنسل شده‌اند.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید به بررسی بازی Gears 5 در واران گیم نگاهی بیندازید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *