اخبار بازی

فروش ۳۰ میلیون نسخه‌ای مجموعه Dying Light

استودیو تک‌لند به‌تازگی اعلام کرد که فروش مجموعه Dying Light از مرز ۳۰ میلیون نسخه عبور کرد. حالا اشاره‌ای هم به بازی جدید این استودیو لهستانی شده است.

درمیان ساخته‌های زامبی‌محور در صنعت بازی‌های ویدیویی، Dying Light را می‌توان یکی از مجموعه‌های پرطرفدار دانست که نسخه اول آن در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و استودیو تک‌لند (Techalnd)، سازنده و ناشر مجموعه دایینگ لایت، برای چند سال از آن پشتیبانی کرد؛ تا کاربران بتوانند تجربه‌ای به یادماندنی و طولانی داشته باشند. حال در جریان اولین سالگرد عرضه بازی Dying Light 2، اطلاعاتی از میزان فروش این سری منتشر شده است.

سری دایینگ لایت از زمان عرضه تابه‌امروز توانسته است بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد و محصول پسا-آخرالزمانی استودیو لهستانی تک‌لند توانسته است به دستاورد جدیدی دست پیدا کند. همچنین در میان اعلام و انتشار اطلاعات مختلف، اشاره شد که فعلا کار آن‌ها با این سری تمام شده است. بااین‌وجود شاهد این موضوع هستیم که تیم سازنده در جریان این هشت سال، محتویات مختلفی را دراختیار کاربرها قرار داده است تا سرگرم شوند. برای مثال، در استیم و به‌صورت ماهیانه تقریبا ۱۵ هزار نفر مشغول تجربه این سری هستند.

از نظر میزان فروش هم Dying Light در جایگاه بسیار خوبی نسبت‌به سایر مجموعه‌های مشابه قرار دارد. مجموعه Dead Rising تقریبا ۱۵ میلیون نسخه فروش داشته است (طبق اطلاعات ذکرشده تا مارس ۲۰۲۲) یا بازی State of Decay 2 که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و تا سال ۲۰۲۲ به فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرد. درانتها، استودیو لهستانی تک‌لند یک بار دیگر به بازی جدید خود اشاره کرد؛ یک محصول AAA معرفی‌نشده که به‌گفته سازندگان «یک بازی جهان-باز اکشن نقش‌آفرینی در یک دنیای فانتزی کاملا جدید است».

تک‌لند در سال ۲۰۲۲ برای اولین‌بار به بازی جدید خود اشاره کرد و پاول مرچوکا، مدیرعامل تک‌لند دراین‌باره گفته بود: «ما می‌خواهیم یک تجربه‌ی کاملا نسل بعدی را بسازیم؛ یک فانتزی خاص جدید که درجهانی باز گسترده قرار گرفته است و پر شده از تجربیات و مهارت‌هایی که طی این سال‌ها به‌عنوان یک تیم کسب کرده‌ایم. دراین‌میان ایده‌های جدید، شور و اشتیاق و خلاقیت را هم به آن تزریق کرده‌ایم».

نظر شما کاربران واران گیم درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *