اخبار بازی

عبور فروش بازی It Takes Two از ۱۰ میلیون نسخه

با اعلام استودیو Hazelight، فروش بازی It Takes Two از ۱۰ میلیون نسخه هم گذشت.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیو Hazelight تایید کرد بازی It Takes Two به یک نقطه‌ی عطف جدید در زمینه‌ی فروش رسیده است. به‌گفته‌ی این سازنده، میزان فروش بازی It Takes Two در حال حاضر از ۱۰ میلیون نسخه فراتر رفته است. همان‌طور که Hazelight در توییتر خود اشاره کرد، به‌دلیل ماهیت کوآپ این بازی، تعداد بازیکنانی که از تجربه‌ی آن لذت برده‌اند، عملا دو برابر خواهد بود. زیرا هر دو نفر برای تجربه‌ی ایت تیکز تو فقط به یک نسخه از آن احتیاج دارند.

It Takes Two در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن و ایکس باکس عرضه شد و در سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت. داستان این بازی با تمرکز روی دو شخصیت به نام‌های Cody و May روایت می‌شود. این دو شخصیت والدین یک دختر به نام Rose هستند و قصد جدایی از یکدیگر را دارند. درنهایت این دو شخصیت تبدیل به عروسک‌های دست‌ساز می‌شوند و باید با کمک یک کتاب جادویی به نام Dr Hakim که در ترمیم روابط افراد تخصص دارد، تمام تلاش خود را انجام دهند تا به زندگی عادی برگردند.

کاراکترهای بازی It Takes Two

Cody و May در طول ماجراجویی خود درگیر فعالیت‌های متنوع و انواع مینی‌گیم خواهند شد و باید با کمک یکدیگر آن‌ها را با موفقیت به پایان برسانند. استودیو Hazelight تایید کرده که در حال ساخت بازی بعدی خود است و کارگردان آن یعنی جوزف فارس توضیح داد که پروژه‌ی بعدی آن‌ها بهتر از It Takes Two خواهد بود. بااین‌حال هنوز جزئیاتی از این بازی جدید منتشر نشده است و باید منتظر اعلامیه‌های رسمی سازنده بمانیم.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *