اخبار بازی

بازی Wild Hearts از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند

تیم سازنده بازی Wild Hearts در ادامه توضیحات خود تأکید کردند که محصول آن‌ها از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند و تمام بسته‌های الحاقی که در آینده برای آن منتشر می‌شود نیز به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

از زمانی که استودیوی بازی‌سازی کوئی تکمو ( Koei Tecmo ) و کمپانی الکترونیک آرتز یا همان EA از بازی Wild Hearts پرده‌برداری کردند، شرایط سرگردانی برای آن به وجود آمده است و با هر نمایش جدیدی که از این محصول منتشر می‌شود، همه چیز شبیه به یک رقابت برای تاج پادشاه بی رقیب دنیای هیولاکشی یعنی سری بازی Monster Hunter به نظر می‌رسد. جزئیات بیشتری از این محصول نقش‌آفرینی اکشن در آینده منتشر خواهد شد و طرفداران از شندین آن‌ها قطعاً خوشحال می‌شوند؛ اما اطلاعات بیشتری در اینجا وجود دارد.

در جلسه پرسش و پاسخی که توسط رسانه ردیت ( Reddit ) انجام شد، لوئیس هاروی، تهیه‌کننده اجرایی بازی Wild Hearts ، تأیید کرد که این بازی به هیچ وجه از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای پشتیبانی نخواهد کرد و تمامی بسته‌های الحاقی پس از انتشار نیز به صورت رایگان برای کاربران منتشر خواهد شد.

این موضوع دقیقاً به چه معنا است؟ هنوز جزئیات دقیقی فاش نشده است و هاروری می‌گوید برنامه‌ها از این قرار خواهد بود که پس از انتشار، کمونو‌های بیشتری ( موجودات و هیولایی که داخل بازی Wild Hearts هستند) به محتوای گیم‌پلی اضافه شوند.

در صحبت از کمونوها، هاروی اینطور توضیح می‌دهد که بازی Wild Hearts حدود ۲۰ عدد در هنگام انتشار جهانی به محتوای گیم‌پلی اضافه خواهد کرد و همه آن‌ها تا قبل از تاریخ نهایی انتشار، رونمایی نخواهند شد. در همین حال، در همان جلسه پرسش و پاسخ مذکور نیز تأیید شد که محصول مورد بحث ما دارای حالت‌های گرافیکی مختلف از جمله « حالت عملکردی » و « حالت کیفی» برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس خواهد بود.

بازی Wild Hearts در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ برابر با ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴،‌ پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. به هر حال برای دریافت آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم نسبت به آینده این بازی امیدوار هستید و قصد تجربه آن را دارید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *