اخبار بازی

تمرکز تریلر گیم پلی بازی The Day Before روی کاوش و شخصی‌سازی سلاح

استودیو فنتستیک یک تریلر گیم‌پلی ۱۰ دقیقه‌ای از بازی The Day Before برای نمایش کاوش در محیط، شخصی‌سازی سلاح و مقابله با زامبی‌ها پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Fntastic پس از فراز و نشیب‌های فراوان نهایتا تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی The Day Before را پخش کرده است. این ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای به نمایش برخی از مکانیک‌های این بازی پسا-آخرالزمانی بقامحور MMORPG نظیر اکتشاف و رابط کاربری موجودی کالا و شخصی‌سازی سلاح می‌پردازد.

محیط‌های بازی The Day Before عالی به نظر می‌رسند، اما در تریلر تازه اتفاقات زیادی رخ نمی‌دهد. این تریلر تنها کاوش در محیط و جمع‌آوری مواد اولیه، شخصی‌سازی سلاح‌ها و تعداد کمی زامبی را به نمایش می‌گذارد. این نمایش برای اثری که در ابتدا برای عرضه در تاریخ ۱۰ اسفند (۱ مارس) آماده می‌شد، به‌هیچ‌عنوان رضایت‌بخش نیست.

بازی The Day Before اثری جهان‌باز، چندنفره آنلاین کلان و بقامحور است که وقایع آن پس از شیوع ویروس در آمریکا جریان دارد. دنیای بازی از انسان‌های آلوده، آدم‌خوارها و بازمانده‌هایی پر شده است که برای غذا، اسلحه و ماشین یکدیگر را از بین می‌برند. بازیکن‌ها یکه و تنها در دنیایی آخرالزمانی به هوش می‌آیند که چیزی از آن به یاد ندارند. بنابراین باید به‌دنبال یافتن پاسخ‌ سؤالات خود بروند و به‌منظور بقا، منابع مورد نیازشان را جمع‌آوری کنند.

بازی The Day Before دارای المان‌های آثار PvE و PvP خواهد بود، اما یک منطقه امن متشکل از گروه بازمانده‌ها نیز در آن وجود دارد. بازیکن‌ها در این مکان می‌توانند به احیای جامعه بپردازند، آیتم‌های خود را بفروشند و با سایر گیمرها ارتباط برقرار کنند. این بازی به ادعای سازندگان در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۲ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۳) برای کامپیوتر عرضه می‌شود. نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی نیز مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *