اخبار بازی

Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth همچنان در دست توسعه قرار دارد

الکترونیک آرتز تایید کرد برخلاف شایعات، مراحل توسعه‌ی بازی موبایلی Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth متوقف نشده است.

پس از توقف توسعه‌ی دو بازی موبایلی در دست ساخت الکترونیک آرتز، حالا این شرکت به هواداران سرزمین میانه روی پلتفرم‌های همراه اطمینان داده است که توسعه‌ی بازی موبایلی نوبتی ارباب حلقه‌ها همچنان ادامه دارد. لورا مایلی، مدیر اجرایی ارشد الکترونیک آرتز در جریان گزارش مالی اخیر این شرکت به هواداران اطمینان داد روند توسعه‌ی بازی Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth که توسط استودیوی مستقل Capital Games در حال توسعه است، متوقف نشده است و این بازی همچنان مراحل ساخت خود را برای عرضه در اواخر سال جاری میلادی پشت‌ سر میگذارد.

این استودیو همچنین ساخت بازی پرطرفدار Star Wars: Galaxy of Heroes از دنیای جنگ ستارگان را در کارنامه دارد که طرفداران زیادی از این مجموعه به خود جذب کرده است و طبق آخرین آمار منتشر شده توسط EA، تاکنون توسط بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر روی تمامی پلتفرم‌های موبایل، دانلود شده است. این اولین بازی جدید ساخته شده از مجموعه‌ی ارباب حلقه‌ها توسط الکترونیک آرتز از زمان انتشار بازی The Lord of the Rings: Conquest در سال ۲۰۰۹ به‌حساب می‌آید.

Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth یک بازی استراتژیک نقش‌آفرینی برای پلتفرم‌های موبایل اندروید و iOS محسوب می‌شود که برای بازیکنان امکان تجربه‌ی مبارزات حماسه‌ای در جهان ارباب حلقه‌ها را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند به‌صورت مبارزات PvP و PvE و تشکیل قبیله‌‌ها و گروه‌های مختلف به‌صورت آنلاین، گیم‌پلی نوبتی این بازی را در قالب کلاس‌های جادوگران، دورف‌ها، گابلین‌ها، هابیت‌ها و الف‌ها تجربه کنند. 

این بازی هم‌اکنون طبق برنامه‌ی دسترسی زودهنگام و نسخه‌ی بتا در فروشگاه‌های اپلیکیشن گوگل پلی و اپ استور در برخی کشورها در دسترس گیمرهای موبایلی قرار دارد. از سوی دیگر الکترونیک آرتز روز گذشته پس از گزارش مالی نسبتا ناامیدکننده‌ی سه‌ماهه‌ی اخیر خود، از لغو توسعه‌ی نسخه‌ی موبایلی Apex Legends، بتلفیلد موبایل و تعطیلی Industrial Toys، استودیوی سازنده‌ی آن به‌دلیل آنچه «تغییر در سیاست‌های کلی داخلی درخصوص مجموعه‌ی محبوب Battlefield» خوانده شده است، خبر داده بود.

همچنین تابستان گذشته شرکت Private Division که به‌عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی تیک‌تو اینتراکتیو شناخته می‌شود، اعلام کرد برای ساخت یک بازی AAA جدید از جهان ارباب حلقه‌ها با بنیاد Middle-earth Enterprises و استودیوی نیوزلندی Weta Workshop به توافق رسیده است.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ برای تجربه‌ی بازی موبایلی Heroes of Middle-earth روی پلتفرم‌های موبایل هیجان‌زده هستید؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *