اخبار بازی

فروش مجموعه Metal Gear به ۵۹.۵ میلیون نسخه رسید

با آپدیت شدن وبسایت رسمی کونامی، مشخص شد که فروش مجموعه Metal Gear به ۵۹.۵ میلیون نسخه رسیده است.

متال گیر (Metal Gear) یکی از بهترین مجموعه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی است و از گذشته تابه‌امروز مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. این در حالی است که پس از اخراج هیدئو کوجیما و عرضه‌ی ناکام Metal Gear Survive، کونامی دیگر به سمت این مجموعه نرفت و حتی شاهد نسخه‌های ریمسترشده‌ی بازی‌های این مجموعه هم نبودیم.

حال به‌تازگی کونامی وبسایت رسمی خود را آپدیت کرد و درجریان آن مشخص شد که فروش مجموعه متال گیر به ۵۹.۵ میلیون نسخه رسیده است. این در حالی است که درگذشته فروش این مجموعه ۵۹.۳ میلیون نسخه اعلام شده بود. نکته‌ی جالب این است که افزایش فروش این مجموعه به‌لطف بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، بازی Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes و بازی Metal Gear Rising: Revengeance بوده است. زیرا سایر نسخه‌های این مجموعه باتوجه به ریجن کاربرها، غالبا دیگر به‌صورت دیجیتالی قابل خریداری نیست.

بااینکه نسخه‌های اخیر این سری روی پلتفرم‌های مدرن و پی سی قابل بازی است، اما راهی برای تجربه‌ی مستقیم نسخه‌هایی مثل Metal Gear Solid 4 و Metal Gear Solid 3 روی کنسول‌های روز وجود ندارد؛ البته اگر مواردی مثل امولاتورها و تجربه‌ی نسخه‌های دوم و سوم ازطریق Metal Gear Solid HD Collection با بکوارد کامپتیبیلیتی روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان را کنار بگذاریم. درانتها باوجود ادامه‌ی سکوت کونامی در ارتباط با این مجموعه، پلاتینوم گیمز اعلام کرد که در تاریخ دو اسفند ماه رویداد سالگرد ۱۰ سالگی بازی Metal Gear Rising: Revengeance برگزار می‌شود.

نظر شما کاربران واران گیم درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *