اخبار بازی

شایعه: بازی Marvel’s Wolverine یک اثر نیمه جهان باز خواهد بود

طبق گزارشی جدید، احتمالا بازی Marvel’s Wolverine استودیوی اینسامنیاک گیمز یک اثر نیمه جهان باز است و در پاییز ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

استودیو اینسامنیاک گیمز در حال حاضر تمام توان خود را روی توسعه‌ی بازی مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 گذاشته است و اگر برنامه‌ها به خوبی پیش برود، در پاییز ۲۰۲۳ شاهد انتشار آن خواهیم بود. بااین‌حال این بازی تنها اثر ابرقهرمانی اینسامنیاک گیمز برای کاربران پلی استیشن 5 نیست. بازی Marvel’s Wolverine که در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱ معرفی شد، توسط اینسامنیاک گیمز در حال توسعه است و تاکنون جزئیات بسیار اندکی از آن شنیده‌ایم. حال به نظر می‌رسد یک منبع غیررسمی جزئیات بیشتری از آن را در اختیار هواداران قرار داده است.

در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست جاینت بمب به میزبانی جف گراب، خبر‌نگار صنعت بازی به جزئیات جدیدی از بازی Marvel’s Wolverine اشاره شد. گراب در گزارش خود ادعا کرد که این بازی رده‌بندی سنی بزرگسال را دریافت می‌کند که با گفته‌های اینسامنیاک گیمز در گذشته مطابقت دارد. در ادامه گراب توضیح داد که باتوجه‌به رده‌بندی سنی بزرگسال و انتظاری که طرفداران از یک بازی با محوریت Wolverine دارند، احتمالا مکانیسم‌های قطع عضو به‌عنوان بخش مهمی از مبارزات بازی به نمایش گذاشته می‌شوند.

ولورین با کلاه کابوی ها در بازی انحصاری Wolverine پلی استیشن 5 است

گراب در ادامه توضیح داد که بعید به نظر می‌رسد بازی Marvel’s Wolverine یک اثر جهان باز باشد و در عوض سازندگان به مانند سایر بازی‌های مدرن سونی از جمله God of War و The Last of Us Part 2، آن را به‌صورت نیمه جهان باز که دارای برخی مناطق خطی و برخی مناطق گسترده باشد، توسعه می‌دهند. علاوه‌بر این، گراب می‌گوید که اینسامنیاک گیمز در تلاش است تا از هرگونه پیوند داستان بازی خود با فیلم‌های Wolverine جلوگیری کند تا بتواند یک تجربه‌ی کاملا جدید و مستقل را ارائه دهد. به نظر می‌رسد حداقل بخشی از داستان بازی Marvel’s Wolverine به وقایع قبل از پیوستن لوگان به X-Men می‌پردازد.

درنهایت گراب توضیح داد که اینسامنیاک و سونی در حال حاضر عرضه‌ی این بازی در پاییز ۲۰۲۴ را هدف قرار داده‌اند. بااین‌حال برای این تاریخ هیچ اصراری وجود ندارد و اگر بازی به زمان بیشتری نیاز داشته باشد، می‌تواند در تاریخی از سال ۲۰۲۵ عرضه شود. باتوجه‌به این واقعیت که اینسامنیاک در زمان معرفی Marvel’s Wolverine اعلام کرد که هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، می‌توان تصور کرد که انتشار آن در اواخر ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ بسیار محتمل باشد. بازی Marvel’s Wolverine به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 در حال توسعه است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *