اخبار بازی

تریلر زمان عرضه بازی Hogwarts Legacy

تریلر زمان عرضه بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز Hogwarts Legacy استودیو آوالانچ سافتور نوید یک ماجراجویی جادویی را به بازیکن‌ها می‌دهد.

زمان زیادی تا انتشار بازی Hogwarts Legacy استودیو آوالانچ سافتور باقی نمانده است و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت WB Games تریلر زمان عرضه این اثر اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز را پخش کرده است. این تریلر به نمایش بخش‌های مختلفی از بازی می‌پردازد و نوید یک ماجراجویی جادویی هیجان‌انگیز را به بازیکن‌ها می‌دهد. شما می‌توانید در ادامه به تماشای تریلر هنگام عرضه بازی هاگوارتز لگسی بپردازید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Hogwarts Legacy کنترل یک دانش‌آموز سال پنجم را به بازیکن‌ها محول می‌کند که از قدرت‌های جادویی منحصربه‌فردی برخوردار است و در مدرسه جادوگری هاگوارتز ثبت‌نام می‌کند. این بازی ۱۰۰ سال قبل از اتفاقات کتاب‌ها و فیلم‌های هری پاتر جریان دارد و طرفدارها نباید انتظار دیدن چهره‌های آشنای زیادی را داشته باشند. در بازی هاگوارتز لگسی گیمرها علاوه‌بر مأموریت‌های اصلی می‌توانند به تکمیل فعالیت‌های جانبی بسیاری پردازند.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. کاربران PS5 و Xbox Series می‌توانند در دو حالت گرافیکی به تجربه بازی بپردازند که نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *