اخبار بازی

انتشار تریلر زمان عرضه بازی Deliver Us Mars

با عرضه Deliver Us Mars، تریلر روز انتشار این بازی توسط سازندگان آن پخش شده است.

همان‌طور که شما همراهان گرامی واران گیم احتمالا از آن مطلع هستید، بازی Deliver Us Mars روز گذشته در تاریخ ۱۳ بهمن به‌صورت رسمی در دسترس کاربران کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی قرار گرفت. این اثر توسط استودیو KeokeN Interactive توسعه یافت و Frontier Developments وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده داشته است. حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، درکنار انتشار رسمی این اثر، لانچ تریلر بازی Deliver Us Mars نیز پخش شده است. شما عزیزان در ادامه‌ می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو تقریبا ۲ دقیقه‌ای، ما بخش‌های مختلفی از این بازی را مشاهده می‌کنیم. وقایع داستانی و روایت قصه ۱۰ سال پس از نسخه اول رخ می‌دهد و کنترل شخصیتی به نام کتی جوهانسون را برعهده می‌گیریم. این کاراکتر درکنار شخصیت دیگر به نام زفیر، سفر خود را به مریخ قدم خواهند گذاشت. مأموریت بازیابی کشتی‌های مستعمره ARK و تضمین بقای بشریت است.

کتی درکنار نجات بشریت کشف در مورد Outward، به‌دنبال کسب اطلاعات بیشتری از پدر خود است. این اثر در مقایسه با نسخه قبلی، محیط‌های سخت‌تر، زیست بو‌م‌های متعدد، چالش‌های پلتفرمینگ و پازل‌های را برای اکتشاف در اختیار علاقه‌مندان آخرین ساخته KeokeN Interactive خواهد گذاشت.

بازی Deliver Us Mars روی موتور آنریل طراحی و توسعه یافته است. برای ساخت اثر از فناوری موشن کپچر استفاده شد و بازی از ری تریسینگ بهره خواهد برد.

نظر شما عزیزان چیست؟‌ آیا نسخه قبلی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را با واران گیم و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *