اخبار بازی

سونی: پلی استیشن 5 در جذب گیمرهای بدون PS4 هم موفق است

شرکت Sony در گزارش مالی جدید خود اعلام کرد که برخی از دارندگان کنسول PS5 هرگز صاحب کنسول PS4 نبوده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی به‌صورت رسمی اعلام شد که ۳۰ درصد از کاربرهای فعال ماهانه‌ی کنسول پلی استیشن 5 سونی، هیچ‌وقت دارنده‌ی کنسول پلی استیشن 4 نبوده‌اند. سونی طی سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۲ در مجموع ۱۱۲ میلیون کاربر فعال ماهانه در پلتفرم‌های پلی استیشن داشت که این نکته‌ی جالب هم در رابطه با آن‌ها اعلام شده است.

بدون شک شرکت Sony برای رشد تجارت خود روی رضایت طرفدارهای قدیمی و انتقال آن‌ها به پلتفرم نسل جدید حساب باز می‌کند. در همین حین اگر بسیاری از گیمرها با کنسول PS5 برای اولین‌بار وارد اکوسیستم پلی استیشن شوند، سونی می‌تواند امیدوار به گسترش جدی مخاطب‌های خود باشد. فروش PS5 به‌تازگی از ۳۲.۱ میلیون کنسول فراتر رفت.

جیم رایان به‌عنوان مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی تعاملی شرکت سونی بارها اشاره کرد که می‌خواهد محبوبیت و شناخته‌شدگی پلی استیشن طی نسل ۹ افزایش پیدا کند. حتی سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های اقتباسی همچون سریال The Last of Us هم تا حد زیادی به‌دنبال بزرگ‌تر کردن پلی استیشن و برندهای متصل به آن است. اصلا همین که سونی در گزارش مالی رسمی اعلام می‌کند که ۳۰ درصد از کاربرهای فعال پلی استیشن 5 هرگز صاحب کنسول PS4 نبوده‌اند، به خوبی نشان می‌دهد که این آمار را یک دستاورد قابل‌توجه برای خود به شمار می‌آورد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *