اخبار بازی

اشاره احتمالی تبلیغ تلویزیونی پلی استیشن 5 به بازی Ghost of Tsushima 2

ممکن است سونی در تبلیغ تلویزیونی جدید خود به بازی Ghost of Tsushima 2 اشاره کرده باشد.

در طول هفته جاری سونی یک تبلیغ تلویزیونی جدید با عنوان Live from PS5 برای کنسول پلی استیشن 5 را پخش کرد. در این تبلیغ تلویزیونی شاهد نمایش‌های لایو اکشن از آثار مهم شرکت سونی مثل God of War، گرن توریسمو و Marvel’s Spider-Man بودیم. همچنین در نیمه دوم ویدیو پخش‌شده ما تصویر دختری را مشاهده کردیم که مشعلی را به خود به همراه دارد.

عده بسیاری گمان می‌کنند تصویر ذکر‌شده مرتبط با نسخه جدید سری بازی‌های آنچارتد باشد که در آن ما کنترل شخصیت کیسی دریک، دختر نیتن دریک در دست داریم. حال در تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، باتوجه‌به برخی تصاویر موجود در تبلیغ جدید تلویزیونی سونی ممکن است این شرکت به بازی Ghost of Tsushima 2 که از مدت‌ها قبل شایعات مختلفی پیرامون ساخت آن به گوش می‌رسد، اشاره کرده باشد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

ما در ثانیه ۴۳ این ویدیو با سوارکارانی مواجه می‌شویم که از یک دهکده‌ در حال سوختن دور می‌شوند. بااین‌حال زرهی که این افراد به تن دارند به وضوح شبیه به موردی است که ما در بازی Ghost of Tsushima مشاهده کردیم. همچنین در بخشی بسیار کوتاه ما کاراکتری را میبینیم که در میان گل‌های نیلوفر عنکبوتی ایستاده و به منظره روبه‌روی خود خیره شده است.

بااین‌حال ممکن است سونی تنها به بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut اشاره کرده باشد. از طرفی دیگر نیز نسخه اول این بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این اثر توانست موفقیت‌های زیادی را برای سازندگان خود به ارمغان آورده و دلیلی وجود ندارد که سونی اشاره‌ای به ساخت نسخه جدید آن نکند.

در ماه مارس سال گذشته آگهی شغلی جدیدی از جانب ساکر پانچ منتشر شد که این استودیو به‌دنبال افرادی برای شغل‌هایی مثل طراحی مبارزه است.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا بازی Ghost of Tsushima را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *