اخبار بازی

اضافه شدن پشتیبانی از DLSS 3 به نسخه پی سی Cyberpunk 2077

هم‌اکنون دارندگان کارت‌های گرافیک سری RTX 40 انویدیا می‌توانند با فعال کردن DLSS 3 در بازی Cyberpunk 2077، نرخ فریم و تجربه بهتری را کسب کنند.

به‌واسطه‌ی ویژگی DLSS 3 کارت‌های گرافیک سری RTX 40 انویدیا، کاربران می‌توانند در بازی‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، نرخ فریم بسیار بهتری را نسبت‌به قبل کسب کنند. حال به‌تازگی آپدیت جدیدی برای نسخه پی سی بازی Cyberpunk 2077 عرضه شده و در جریان آن پشتیبانی از Nvidia DLSS 3 و Nvidia Reflex به بازی اضافه شده است. اگر از کاربران برنامه GOG Galaxy هستید، حتما باید برنامه خود را ابتدا به‌روزرسانی کنید تا بتوانید آپدیت سایبرپانک 2077 را انجام دهید.

همچنین در ادامه گفته شده که Hardware Accelerated GPU Scheduling ویندوز شما هم باید درحالت روشن (On) قرار گرفته باشد. در ویندوز ۱۱، این مورد به‌صورت خودکار روی گزینه ذکر شده قرار دارد، اما کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند با فشردن دکمه ویندوز، کلمه Graphics را وارد کرده و سپس دکمه Enter را فشار دهند. حال پس از باز شدن منو گرافیک، در بالا گزینه Hardware-accelerated GPU scheduling را مشاهده می‌کنید. آن را فعال کرده و سپس سیستم خود را ری‌استارت کنید.

دراین‌میان بد نیست اشاره کنم که سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر سایبرپانک 2077، پیشنهاد کرده در صورتی از DLSS استفاده کنید که VRAM کارت گرافیک شما ۱۶ گیگابایت یا کمتر بوده و روی رزولوشن 1440p یا بالاتر مشغول تجربه Cyberpunk 2077 هستید.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار دارد و یک بسته الحاقی بزرگ با نام Phantom Liberty هم برای آن معرفی شده است. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای فنتوم لیبرتی اعلام نشده است و باید منتظر اخبار بیشتر بمانیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *