اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Amnesia: The Bunker به تعویق افتاد

با اعلام استودیو فریکشنال گیمز، تاریخ عرضه‌ی بازی Amnesia: The Bunker با تأخیر مواجه شده است.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیو فریکشنال گیمز اعلام کرد تاریخ عرضه‌ی Amnesia: The Bunker بازی Frictional Games به تعویق افتاده است. اکنون این بازی ترسناک و روان‌شناختی قرار است در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۱۶ مه ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن و ایکس باکس عرضه شود. استودیوی توسعه‌دهنده در ادامه اعلام کرد که در زمستان سختی که گذشت، تعداد زیادی از اعضای تیم سازنده دچار بیماری شدند و این موضوع بر روند ساخت Amnesia: The Bunker تاثیر زیادی گذاشت.

فریکشنال گیمز در توییتر توضیح داد: «ما تیم کوچکی هستیم و چیزهایی از این دست به‌شدت بر توان تولید ما تأثیر می‌گذارند. برای ما مهم است که عدالت توسعه‌ی بازی را رعایت کنیم و باتوجه‌به این توقف‌ها در توسعه، تمایل نداریم محصول نهایی را شتاب‌زده منتشر کنیم. تیم به سختی کار می‌کند تا The Bunker را به بهترین شکل ممکن توسعه دهد و اضافه شدن چند هفته بیشتر، تفاوت لازم را ایجاد خواهد کرد».

استفاده از ساعت و چراغ قوه در محیط تاریک Amnesia: The Bunker

بازی Amnesia: The Bunker داستان یک سرباز مبتلا به بیماری فراموشی در دوران جنگ جهانی اول را روایت می‌کند. این سرباز که Henri Clement نام دارد، در یک پناهگاه نظامی ترسناک گیر افتاده است و به یاد نمی‌آورد که چگونه سر از آن‌جا در آورد. بااین‌حال Clement در این سنگر تنها نیست و یک موجود ترسناک مدام به‌دنبال او حرکت می‌کند. این سرباز باید با استفاده از قوه‌ی تفکر خود، از مانع‌های مختلف عبور کند و با گشتن در محیط، منابع لازم برای زنده ماندن را بیابد.

علاوه‌بر این موجود ترسناک، انواع خطرها و تله‌های کشنده در مسیر بازیکنان خواهند بود. برخلاف بازی‌های قبلی سری، Amnesia: The Bunker یک محیط سندباکس و آزادتر را برای کاوش پیش روی بازیکنان می‌گذارد و آن‌ها می‌توانند از انواع تجهیزات جنگی به مانند تفنگ یا نارنجک استفاده کنند. به‌گفته‌ی فریکشنال گیمز، رفتار هیولای ترسناک و نحوه‌ی قرارگیری تهدیدها در پیش روی بازیکنان به‌صورت تصادفی و هوشمند رخ می‌دهد و بازیکنان ممکن است با هر بار تجربه، اتفاقات متفاوتی را مشاهده کنند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *