اخبار بازی

بازی Apex Legends Mobile از دسترس خارج خواهد شد

با تایید استودیو ریسپاون، بازی Apex Legends Mobile از ابتدای ماه مه ۲۰۲۳ از دسترس خارج می‌شود.

در جریان جدیدترین اخبار بازی استودیوی ریسپاون اینترتینمنت، توسعه‌دهنده بازی Apex Legends Mobile، به‌صورت رسمی اعلام کرد که سرورهای این بازی خاموش خواهند شد. این استودیو در ادامه توضیح داد که تصمیم مذکور به‌دلیل فقدان کیفیت، کمبود محتوا و عدم هماهنگی در محتوای جدید ارائه‌شده برای بازی Apex Legends Mobile گرفته شده است.

در ادامه ریسپاون در توییتر یک بیانیه منتشر کرد و جزئیات برنامه‌ی خود برای پایان بازی Apex Legends Mobile را با بازیکنان در میان گذاشت. در این بیانیه آمده است: «قدردانی از بازیکنان و تیم‌ها برای پیوستن به ما در بازی Apex Legends Mobile، حتی برای این مدت کوتاه، پایان‌ناپذیر است. از صمیم قلب از شما متشکریم».

با اعلام ریسپاون، از امروز شمارش معکوس ۹۰ روزه‌ی تعطیلی Apex Legends Mobile آغاز شده است و این بازی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۱ مه ۲۰۲۳) در تمام مناطق از دسترس خارج خواهد شد. بازیکنانی که از فروشگاه این بازی بتل‌رویال خریدهای درون برنامه‌ای انجام داده‌اند، تا پایان مهلت ۹۰ روزه به محتوای خود دسترسی خواهند داشت. بااین‌حال ریسپاون تایید کرد که بازیکنان بابت هیچ یک از خریدهای خود، مبلغی را دریافت نخواهند کرد و بازپرداختی انجام نمی‌شود.

در ادامه ریسپاون درباره‌ی تاثیر لغو نسخه‌ی موبایلی بر آینده‌ی بازی Apex Legends اعلام کرد که این تصمیم هیچ تاثیری بر آینده‌ی این بازی بتل‌رویال روی پی سی و کنسول‌ها ندارد و استودیوی سازنده در آینده برنامه‌های خود را برای به‌روزرسانی‌ها اعلام خواهد کرد.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *