اخبار بازی

شایعات پیرامون بسته الحاقی Elden Ring بار دیگر قوت گرفتند

پس از نزدیک به یک ماه پس از فروکش کردن اخبار و شایعات پیرامون عرضه بسته الحاقی Elden Ring، بار دیگر اینسایدر مشهور میان طرفداران بازی‌های فرام سافتور، لنس مک‌دونالد (Lance McDonald) مدعی شد یک DLC “بسیار بزرگ” برای الدن رینگ در دست ساخت است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

با توجه به حجم بالای موفقیت تجاری و همچنین استقبال کم‌نظیر منتقدان از بازی الدن رینگ، انتظار می‌رود بندای نامکو و فرام سافتور با عرضه آپدیت‌ها و محتواهای مختلف، هیجان مخاطبان برای تجربه این بازی را حفظ کنند و همچنین مخاطبان جدید را ترغیب کنند جلب این بازی عظیم و پرمحتوا شوند و البته باید گفت از زمان عرضه بازی نیز اینچنین بوده است. در کنار رفع باگ‌ها، ایرادات فنی و برقراری بالانس در بخش تک نفره و چند نفره، محتوای جدید نیز مانند اضافه شدن Colosseumها برای بازی پس از عرضه، منتشر شده است. با تمام این اوصاف هنوز خیلی از طرفداران در حسرت یک DLC داستانی و پرمحتوا برای بازی هستند.

طی ماه‌های اخیر شایعات پیرامون بسته الحاقی Elden Ring بسیار داغ بودند و بحث و گفت و گو پیرامون آن‌ها شدت داشت و مدتی بعد و به دلیل اینکه ناشر و سازنده این اخبار را تایید نکردند، این تب و تاب فروکش کرد. اکنون یک اینسایدر شناخته شده و معتبر در جامعه سولزبورن، مدعی شده یک DLC “بسیار بزرگ” برای الدن رینگ در دست ساخت است. لنس مک دونالد (Lance McDonald) در وبسایت ردیت گفت این DLC بسیار بزرگ است و حتی ممکن است چندین مکانیزم جدید به گیم‌پلی بازی اضافه کند.

الدن رینگ هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *