اخبار بازی

تمرکز تریلر داستانی بازی Like a Dragon: Ishin روی تلاش ریوما برای انتقام

شرکت سگا در آستانه‌ی انتشار بازی اکشن ماجراجویی Like a Dragon: Ishin تریلر داستانی جدیدی از آن را پخش کرد.

بازی Like a Dragon: Ishin به‌خاطر زمان وقوع رویدادها، کاراکترهای تازه و قراردادن بازیکن‌ها در نقش یک سامورایی تجربه‌ی بسیار متفاوتی از بازی‌های یاکوزا را ارائه می‌دهد. این بازی به‌زودی روانه بازار می‌شود و بازیکن‌ها را به دوران پیشامدرن ادو کشور ژاپن می‌برد. این بازی اکشن ماجراجویی داستانی را روایت می‌کند که پر از شخصیت‌های تازه و چهره‌های آشنا است. اکنون شرکت سگا تریلری را برای نمایش داستان بازی پخش کرده است.

بازیکن‌ها کنترل یک سامورایی با نام ساکاموتو ریوما را در بازی Like a Dragon: Ishin در دست می‌گیرند که از قضا متهم به قتل استادش شده است و مأموریتی را برای گرفتن انتقام و رهایی از اتهام قتل آغاز می‌کند. تریلر تازه به نمایش تعدادی از شخصیت‌ها و موانعی می‌پردازد که ریوما در ماجراجویی خود با آن‌ها روبه‌رو می‌شود. البته این بازی درکنار داستان اصلی امکان تجربه‌ی سرگرمی‌های جذابی را به‌واسطه مینی‌گیم‌ها و فعالیت‌های جانبی به گیمر می‌دهد.

بازی Like a Dragon: Ishin در تاریخ ۲۱ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۲ اسفند ۱۴۰۱) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. در گذشته تریلرهای دیگری برای نمایش فعالیت‌های جانبی و سبک‌های مبارزاتی بازی پخش شدند.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *