اخبار بازی

بازی FIFA 23 در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین بازی فیفا قرار دارد

شرکت الکترونیک آرتز می‌گوید بازی FIFA 23 در مسیر تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بازی این مجموعه قرار دارد.

شرکت الکترونیک آرتز در جریان گزارش مالی سه‌ماه سوم سال جاری به‌روزرسانی جدیدی درباره عملکرد بازی FIFA 23 منتشر کرده است. این شرکت ادعا کرده بازی FIFA 23 در حال تبدیل شدن به بزرگ‌ترین اثر مجموعه فیفا است. اندرو ویلسون، مدیرعامل EA درباره این بازی گفت: «مقدار خالص فروش دیجیتالی مجموعه فیفا از اول سال تاکنون ۴درصد افزایش داشته است».

او افزود: «تنها در آمریکای شمالی فروش واحدی نسبت به سال گذشته ۵۰درصد بیشتر شده است». این شرکت همچنین اضافه کرده در سه‌ماه سوم سال مالی بازی فیفا ۲۳ رکورد تعامل را شکست که به بازه سه‌ماهه منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ اشاره دارد.

این بازی در سپتامبر سال گذشته عرضه شد و از نظر میزان بازیکنان هفته اول عرضه در بین تمامی بازی‌های مجموعه فیفا رکوردشکنی کرد. تنها در هفت روز اول، بازی فیفا ۲۳ توانست بیش از ۱۰.۳ میلیون بازیکن جذب کند. در مقام مقایسه، بازی FIFA 22 در ده روز اول عرضه ۹.۱ میلیون بازیکن داشت.

بازی FIFA 23 آخرین بازی فوتبالی شرکت الکترونیک آرتز است که با نام فیفا عرضه خواهد شد و پس از انقضای لایسنس این نام، مسیر شرکت فیفا و شرکت EA از یکدیگر جدا خواهد شد. در ماه می سال گذشته بود که شرکت EA گفت در ژوئیه ۲۰۲۳ دوران جدیدی را شروع خواهد کرد و از مجموعه EA Sports FC رونمایی کرد. در همان روز جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا هم گفت این سازمان در همکاری با یک شرکت دیگر یک بازی رقیب را عرضه خواهد کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *