اخبار بازی

اشاره احتمالی تبلیغ تلویزیونی پلی استیشن 5 به بازی آنچارتد ۵

تبلیغ تلویزیونی تازه سونی احتمالا به توسعه نسخه دیگری از مجموعه بازی‌های Uncharted با حضور شخصیت کیسی دریک اشاره دارد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی تبلیغ تلویزیونی جدیدی برای پلی استیشن 5 پخش کرده است. این تبلیغ ظاهرا به بازی آنچارتد ۵، دنباله‌ی معرفی‌نشده‌ی بازی تحسین‌شده Uncharted 4: A Thief’s End اشاره دارد.

تبلیغ تلویزیونی تازه شرکت سونی تحت عنوان Live from PS5 شامل تعدادی بخش لایو-اکشن است که شماری از مجموعه بازی‌های خاطره‌انگیز پلی استیشن نظیر God of War، گرن توریسمو، Horizon و Marvel’s Spider-Man را به نمایش در می‌آورد. بااین‌حال در یکی از بخش‌های ویدیو زن جوانی در حال کاوش در غار با یک مشعل به تصویر کشیده می‌شود که پس از یافتن یک عتیقه‌ی برجسته به‌سراغ زدودن گردوغبار از روی آن می‌رود.

این بازی به یکی از بازی‌های عرضه‌شده یا حداقل معرفی‌شده برای پلی استیشن 5 شباهت ندارد و طرفدارها گمان می‌کنند که نسخه‌ی بعدی مجموعه Uncharted باشد که تاکنون از سوی PlayStation Studios شرکت سونی معرفی نشده است. طرفدارها بر این باورند که این زن جوان کیسی دریک، دختر نیتن و النا است که در انتهای بازی Uncharted 4 معرفی شد.

سونی در توضیحات این تبلیغ تلویزیونی می‌نویسد: «تبلیغ تازه به سبک یک شبکه خبری زنده به گستره‌ی عظیم تجاربی اشاره دارد که در دنیای پلی استیشن 5 اتفاق می‌افتند. تلاش کنید تا تمام ارجاعات به بازی‌ها را پیدا کنید».

استودیو Naughty Dog قبلا اعلام کرد که سری بازی‌های پرطرفدار آنچارتد را کنار گذاشته است. بااین‌وجود یک آگهی شغلی در سال گذشته نشان داد که یکی از استودیوهای داخلی سونی با مشاوره‌ی ناتی داگ مشغول کار روی قسمت جدید یک مجموعه بازی محبوب است. با اینکه همه‌ی موارد به توسعه‌ی نسخه بعدی بازی Uncharted اشاره دارند، اما درحال‌حاضر طرفدارها باید انتظارات خود را کنترل کنند و منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از سوی منابع رسمی باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *