اخبار بازی

نیل دراکمن: ناتی داگ بازی جدید Uncharted را نمی‌سازد

آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann)، رئیس استودیو ناتی داگ در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد کار آن‌ها با مجموعه آنچارتد تمام شده و این استودیو بازی جدید Uncharted را نمی‌سازد. درباره ساخت The Last of Us Part III دید وی مثبت است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

به جرئت می‌توان گفت مجموعه لست آو آس آینده بسیار روشنی را پیش رو دارد. اقتباس سریالی این فرنچایز با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شده و توانست طیف جدیدی از طرفداران را جلب بازی‌ها کند. بازی چند نفره مستقلی از این مجموعه در دست ساخت است که به گفته سازندگان جاه طلبانه‌ترین پروژه ناتی داگ تا به امروز است. با این همه، هنوز برای بسیاری از طرفداران یک پرسش باقی است: چه زمانی می‌توان انتظار معرفی و عرضه The Last of Us Part III را کشید و آیا اصولا امکان دارد این بازی ساخته شود یا خیر.

رئیس استودیو ناتی داگ و یکی از خالقان مجموعه لست آو آس، آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann) پاسخ این پرسش را می‌دهد. ایشان در مصاحبه اخیر خود با BuzzFeed هرچند پاسخ روشنی ارائه نکرد اما، دید خوبی درباره برنامه‌های استودیو و پلی استیشن ارائه نمود. دراکمن گفت علاوه رقم موفقیت آنجارتد ۴، کار آن‌ها با این مجموعه تمام شده و دیگر ناتی داگ بازی جدید Uncharted را نمی‌سازد. درباره The Last of Us Part III دید وی و اعضای سازنده مثبت است ، البته به شرطی که بتوانند یک “داستان گیرا” و یک “پیام و گزاره جهانی درباره عشق” به مخاطبان ارائه کنند.

شایعات زیادی خبر از ساخته شدن بازی جدید آنچارتد توسط یکی دیگر از استودیوهای فرست پارتی سونی می‌دهند. ظاهرا در ساخت این پروژه ناتی داگ به عنوان تیم ناظر و کمکی حضور دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *