اخبار بازی

فهرست بازی های ایکس باکس لایو گلد فوریه ۲۰۲۳

شرکت مایکروسافت بازی‌های رایگان سرویس اشتراکی ایکس باکس لایو گلد در ماه فوریه ۲۰۲۳ را اعلام کرده است.

شرکت Microsoft همچنان سالگرد ده‌سالگی کاتالوگ بازی‌های رایگان خود در ایکس باکس لایو را با انتشار بازی‌های هر ماه، بیشتر به سمت‌وسوی عجیبی می‌برد. بازی‌های رایگان ایکس باکس لایو گلد فوریه ۲۰۲۳ اعلام شده‌اند که شامل For the King و Guts N Goals است. هر دو در اصل برای ایکس باکس وان هستند؛ هرچند به‌لطف بکوارد کامپتیبیلیتی با ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم سازگاری دارند.

بازی For the King، ساخته‌ی استودیو IronOak Games از روز ۱۲ بهمن تا ۹ اسفند (۱ تا ۲۸ فوریه) در دسترس خواهد بود. این بازی با موتور یونیتی ساخته شد و یک بازی استراتژی ریل‌تایم است که شامل مبارزات نوبتی می‌شود و پیشرفت رویه‌ای در گیم‌پلی آن به چشم می‌خورد. این بازی در سال ۲۰۱۸ روی نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود و نظرات آن در استیم بسیار مثبت است. از آن‌جا که دنباله بازی در همین سال میلادی عرضه خواهد شد، این انتخاب را می‌توان به‌موقع دانست.

Guts N Goals، دیگر بازی این ماه از ۲۷ بهمن تا ۲۴ اسفند (۱۶ فوریه تا ۱۵ مارس) در دسترس قرار می‌گیرد و در اکتبر ۲۰۲۱ عرضه شده بود. این بازی که تماما توسط موتور GameMaker ساخته شده، به‌ظاهر یک بازی فوتبال است که بازیکنان در مبارزات نوبتی دشمنان خود را کتک می‌زنند و درعین‌حال از تله‌ها و دیگر خطرات آشنا در بازی‌های استراتژی دوری می‌کنند.

علاوه‌بر دو بازی نام‌برده، مشترکان سرویس گلد هنوز می‌توانند بازی‌های ژانویه این سرویس را دانلود کنند. بازی Iris Fall تا پایان امروز، ۱۱ بهمن (۳۱ ژانویه) و بازی Autonauts تا ۲۶ بهمن (۱۵ فوریه)، قابل افزودن به اکانت است.

عضویت ایکس باکس لایو گلد ماهانه ۹.۹۹ دلار است و بیشتر برای دسترسی به مولتی‌پلیر آنلاین استفاده می‌شود. برای دارندگان کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس که دنبال خرید سرویس اشتراکی هستند، ایکس باکس گیم پس آلتیمیت با قیمت ۱۴.۹۹ دلار ماهانه انتخاب بهتری است و شامل لایو گلد هم می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *