اخبار بازی

عدم حضور ایکس باکس، سونی و نینتندو در E3 2023

طبق گزارش برخی از منابع ممکن است مراسم E3 امسال انتظارات عده‌ای را برطرف نکند. چون چند شرکت مهم گیمینگ در آن حضور نخواهند داشت.

طبق گزارش رسانه IGN، منابعی اعلام کرده‌اند سه شرکت مایکروسافت، سونی و نینتندو که دارندگان پلتفرم‌های کنسولی هستند، در بخش نمایش E3 2023 حضور نخواهند یافت.  این مراسم که در مرکز همایش‌های لس آنجلس برگزار خواهد شد، در سال میلادی جاری با همکاری یک شرکت جدید به‌نام ReedPop برگزار خواهد شد. ریدپاپ در تولید مراسم‌های سالانه نظیر PAX، کمیک کان نیویورک و Star Wars Celebration سابقه خوبی دارد.

بااینکه به‌نظر سه شرکت دارنده پلتفرم در این مراسم حضور نخواهند یافت، اما ESA، شرکت میزبان مراسم درباره برگزاری آن ابراز هیجان کرده است. هنوز ناشران و توسعه‌دهندگان زیادی از برنامه خود برای این مراسم که از ۲۳ تا ۲۶ خرداد (۱۳ تا ۱۶ ژوئن) برگزار خواهد شد، رونمایی نکرده‌اند.

ایکس باکس در خلاصه مراسم Developer_Direct خود اعلام کرد در حوالی زمان برگزاری ای‌تیری مراسم خود را در لس آنجلس اجرا خواهد کرد؛ هرچند ظاهرا رویداد مورد بحث بخشی از E3 2023 نیست و ایکس باکس صرفا میزبان مراسم خود در بازه زمانی مشابه است. شاید سونی و نینتندو هم در همان زمان مراسم آنلاین خود برای نمایش بازی‌ها را برگزار کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *