اخبار بازی

انتشار جزئیات جدید از شخصیت‌های بازی Horizon Call of the Mountain

استودیو گوریلا گیمز جزئیات جدیدی از شخصیت اصلی بازی Horizon Call of the Mountain را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، دو استودیوی گوریلا گیمز و فایراسپرایت اطلاعات جدیدی از بازی Horizon Call of the Mountain را که ماه آینده روی پلی استیشن VR2 عرضه می‌شود، پخش کردند. در این بازی به‌جای الوی، یک شخصیت جدید به نام Ryas نقش پروتاگونیست را بر عهده خواهد داشت. Ryas در گذشته یکی از اعضای Shadow Carja بود و حال باید به بررسی یک تهدید مرموز برای پادشاهی Sundom بپردازد. او از مهارت‌های خود به‌عنوان یک شکارچی و کوهنورد باتجربه استفاده می‌کند.

استودیو گوریلا گیمز در یک پست بلاگ پلی استیشن درباره‌ی پیشنیه‌ی Ryas توضیح داد که او در گذشته یکی از سربازان وفادار Jiran ملقب به Mad Sun-King بوده است. پادشاه دیوانه‌ی خورشید، مسئول حملات سرخ (Red Raids) بود و در ادامه توسط Avad سرنگون شد. Jiran گروهی وفادار به آرمان‌های خود در Shadow Carja داشت و به نظر می‌رسد Ryas یکی از این افراد بوده است.

در بازی Horizon Call of the Mountain، داستان پس از دستگیر شدن Ryas روایت می‌شود و Avad به او دستور می‌دهد که در ازای دریافت حق آزادی، یک تهدید جدید را بررسی کند. بااین‌حال هدف اصلی Ryas در این بازی به جبران گناهان گذشته و به‌دست آوردن دوباره‌ی اعتبارش اختصاص خواهد داشت.

Hami در بازی Horizon Call of the Mountain

(Hami در بازی Horizon Call of the Mountain)

در ادامه بن مک‌کاو، کارگردان روایت استودیو گوریلا گیمز درباره‌ی شخصیت‌پردازی پروتاگونیست بازی گفت: «Ryas با انگیره‌های درست در مسیری اشتباه قرار گرفت. خانواده‌ی او از هم پاشیده شد و درنهایت به زندان افتاد. این داستان چگونگی تلاش او برای بازگشت از آن اتفاقات است. او در مسیر خود با شخصیت‌های جدیدی رو‌به‌رو می‌شود و دوباره با افراد آشنای گذشته، متحد خواهد شد. باتوجه‌به اینکه Ryas در گذشته یکی از اعضای Shadow Carja بوده است، رابطه‌ی او با این شخصیت‌های جدید در بهترین حالت ستیزه‌جویانه خواهد بود. اگر Ryas امیدوار است که توسط این افراد پذیرفته شود، باید راه بیفتد و گذشته را جبران کند».

یکی از شخصیت‌هایی که بازیکنان در داستان Horizon Call of the Mountain ملاقات خواهند کرد، Hami نام دارد که درواقع یک سرباز گارد مرزی است که توانسته از حملات سرخ، زنده بماند. Hami در داستان نقش محافظ شخصیت اصلی بازی را بر عهده دارد. بااین‌حال چون Ryas در گذشته مرتکب جنایت‌هایی شده است، Hami از او نفرت دارد. این شخصیت فرعی به‌عنوان یک فرد تیزبین و زودرنج توصیف شده است.

در ادامه مک‌کاو در مورد خلق یک پروتاگونیست جدید توسط گوریلا گیمز برای بازی واقعیت-مجازی جدید خود توضیح داد: «ما تجربه‌های قبلی Horizon را گرفتیم و آن را از پایه برای بازی واقعیت-مجازی توسعه دادیم. به همین خاطر احساس کردیم که به یک قهرمان جدید نیاز داریم. Ryas به‌عنوان یک کوهنورد، شکارچی و کاوشگر ماهر، نمایشی عالی از مناطق وسیع و خطرناک دنیای Horizon را ارئه می‌دهد».

بازی Horizon Call of the Mountain قرار است در ۲۲ فوریه (۳ اسفند) امسال به عنوان یکی از بازی‌های زمان عرضه‌ی پلی استیشن VR2 منتشر شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *