اخبار بازی

شایعه: تاریخ عرضه Forza Motorsport به تعویق افتاد

به گفته ژورنالیست مشهور، آقای جف گراب (Jeff Grubb) مایکروسافت قصد دارد تاریخ عرضه Forza Motorsport را به نیمه دوم سال ۲۰۲۳ میلادی موکول کند. پیشتر سازندگان بهار را به عنوان زمان انتشار بازی اعلام کرده بودند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی Hi-Fi Rush در کمال ناباوری و غافلگیری به عنوان اولین بازی انحصاری پلتفرم‌های مایکروسافت در سال ۲۰۲۳ عرضه شد و نوید یک سال پر از بازی را به مخاطبان برند ایکس باکس داد. البته این بازی تازه شروع کار است و چندین بازی بزرگ و AAA برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به ردفال، فورتزا موتوراسپرت و استارفیلد اشاره کرد. هنوز نمایش تازه‌ای از استارفیلد منتشر نشده و تاریخ انتشار ردفال نیز مشخص است.

چند روز پیش و در جریان رویداد Developer_Direct نمایش جدیدی از بازی فورتزا موتوراسپرت منتشر شد که حقیقتا چشمنواز و نفس گیر بود. تنوع بالای اتومیبل‌ها، گرافیک فنی و انیمیشن‌های واقع گرایانه و سیستم پویای آب و هوا و شب و روز، همه و همه تبدیل به دلیلی شدند که هایپ و هیجان برای تجربه این بازی میان طرفداران به بالاترین حد برسد. به گفته سازندگان این بازی بهار سال میلادی جاری روانه بازار می‌شود و تنها پس از گذشت چند روز از این اطلاعیه، آقای جف گراب، ژورنالیست مشهور مدعی شده زمان انتشار این بازی به تعویق افتاده است.

آقای گراب در تازه‌ترین قسمت پادکست Game Mess Decides مدعی شد بر اساس اطلاعاتی که به وی رسیده تاریخ عرضه Forza Motorsport به نیمه دوم سال موکول می‌شود. وی نمی‌داند چرا مایکروسافت هنوز این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده است. گراب می‌گوید احتمالا بازی در فصل پاییز منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *