اخبار بازی

نمایش ۱۱ دقیقه‌ای گیم‌پلی Hogwarts Legacy

ویدیوی جدید گیم‌پلی Hogwarts Legacy، بخش‌های بیشتری از مخفی‌کاری و مبارزه در حلقه‌ی اژدها را به‌نمایش می‌گذارد.

کمتر از دو هفته پیش از انتشار بازی موردانتظار Hogwarts Legacy، حالا استودیوی اولانچ سافت‌ور نمایش گیم‌پلی جدیدی از این بازی منتشر کرده است که صحنه‌های بیشتری از اتفاقات درون قلعه‌ی جادویی هاگوارتز را با کاربران به اشتراک می‌گذارد.

در این نمایش جدید که بخشی از پوشش اختصاصی وب‌سایت IGN از هاگوارتز لگسی طی هفته‌های اخیر محسوب می‌شود، می‌توانیم برای اولین‌بار رویارویی بازیکنان با فرقه‌ی بدنام Poachers و تلاش آن‌ها برای به‌دام انداختن اژدهای مشهور شاخدم مجارستانی که هواداران او را از فیلم هری پاتر و جام آتش به‌خاطر دارند، مشاهده کنیم. بازیکنان می‌توانند به شیوه‌ی دلخواه‌ خودشان و به‌ دو صورت مخفی‌کاری یا پرزدوخورد، شکارچیان و Loyalistهای حاضر در این میدان مبارزه را شکست دهند. شما می‌توایند این ویدیو را در ادامه تماشا کنید. البته توجه داشته باشید که این نمایش بخش‌های کوچکی از یکی از کوئست‌های ابتدایی بازی را لو می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی اکشن نقش‌آفرینی هاگوارتز لگسی در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ (۱۰ فوریه ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. البته دارندگان نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس بازی، ۷۲ ساعت زودتر و از روز هفتم فوریه به بازی دسترسی خواهند داشت. نسخه‌ی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۴ آوریل ۲۰۲۳) و نسخه نینتدو سوییچ در تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۲ (۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳) عرضه می‌شود.

خریداران نسخه دیلاکس و دیجیتال دیلاکس بازی نیز مواردی مثل موجودات پرنده‌ی Thestral و Onyx Hippogriff، باندل تزئیناتی Dark Arts و ۷۲ ساعت دسترسی زودتر به بازی را دریافت خواهند کرد. همچنین باندل دیجیتال دیلاکس بازی شامل نسخه Cross-Gen بازی نیز می‌شود و با خریداری آن می‌توانید دو نسخه از بازی روی کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی خود را دریافت کنید.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *