اخبار بازی

مشارکت استودیو گوبو در توسعه فرانچایز Horizon با گوریلا گیمز

استودیو Gobo اعلام کرد برای مشارکت در توسعه‌ی سری Horizon شرکت سونی، با گوریلا گیمز همکاری می‌کند.

به‌تازگی استودیو Gobo تایید کرد که همکاری خود با استودیو گوریلا گیمز را آغاز کرده است تا به‌عنوان یک توسعه‌دهنده در گسترش مجموعه Horizon شرکت سونی مشارکت داشته باشد. طبق اطلاعات تاییدشده، استودیوی بریتانیایی گوبو هم‌اکنون در حال استخدام کارمندان جدید برای گسترش تیم توسعه‌ی Horizon خود و همچنین پروژه‌های دیگر است. این استودیو در بیانیه‌ی اخیر توضیح داد: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم استودیو گوبو اکنون یک توسعه‌دهنده‌ی همکار گوریلا گیمز در توسعه‌ی جهان Horizon به شمار می‌آید».

استودیو گوبو قبل از اعلام این همکاری در توسعه‌ی بازی‌های دیگری به مانند ردفال، هاگوارتز لگسی، Disney Infinity و For Honor مشارکت داشته است. مدیران این استودیو که هم‌اکنون بیش از ۱۱۰ کارمند دارد، در ابتدا استودیو Black Rock را که در ساخت بازی‌های مسابقه‌ای Pure و Split/Second فعالیت داشت، تأسیس کرده بودند و آن را اداره می‌کردند.

استفاده الوی از Pullcaster در Horizon Forbidden West

شرکت گوریلا گیمز در ماه دسامبر گذشته تایید کرد که قصد دارد دنیای مجموعه Horizon را با یک پروژه‌ی آنلاین کوآپ که شامل یک گروه جدید از شخصیت‌ها با ظاهری خاص و منحصربه‌فرد است، گسترش دهد. این بازیساز در همان زمان اعلام کرد که به ساخت ماجراجویی‌های تک‌نفره و حماسی با محوریت شخصیت Aloy نیز ادامه خواهد داد. گوریلا همراه با استودیو فایراسپرایت، بازی Horizon Call of the Mountain را در فوریه امسال برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 عرضه خواهد کرد و در ماه آوریل بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West را در دسترس بازیکنان کنسول پلی استیشن 5 قرار می‌دهد.

طبق گزارش‌ها، ریمستر Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن 5 در حال توسعه است. همچنین افشاگران ادعا کرده‌اند استودیوی NCSoft، سازنده‌ی بازی‌های Lineage و Guild Wars، با سونی قراردادی برای ساخت یک بازی MMORPG براساس دنیای Horizon بسته است. علاوه‌بر این، سونی در حال همکاری با شبکه‌ی نتفلیکس است تا یک اقتباس تلویزیونی از Horizon را پخش کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این اخبار را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *