اخبار بازی

سریال The Last of Us برای فصل دوم تمدید شد

HBO، ناتی داگ و سونی به صورت رسمی اعلام کردند فصل دوم سریال The Last of Us ساخته می‌شود. پس از عملکرد کم‌نظیر دو قسمت ابتدایی فصل اول، بسیاری از طرفداران منتظر تمدید شدن این سریال بودند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

سریال لست آو آس، محصول جدید HBO یک شروع بی‌نظیر را تجربه کرده و تماشاگران در سراسر دنیا مشغول تحسین و تمجید از این عنوان هستند. این حجم از موفقیت و تحسین تاثیر بسزایی روی آمار بینندگان سریال داشته و توانسته رکوردهای متعددی را از خود ثبت کند. طبیعتا با توجه به عملکرد فصل اول سریال، بسیاری انتظار داشتند این عنوان برای فصل دوم نیز تمدید شود و رخ دادن این امر را به نوعی قطعی می‌دانستند. بالاخره شب گذشته HBO به صورت رسمی این خبر را تایید کرد.

پس از اینکه HBO خبر ساخته شدن فصل دوم سریال The Last of Us را اعلام کرد، آقای نیل دراکمن، رئیس استودیو ناتی داگ و از نویسندگان سریال نوشت:

من ممنونم و مفتخرم و حتی غافلگیر شدم که بسیاری از مخاطبان بار دیگر به روایت مجدد داستان جوئل و الی جلب شدند. کار بار Craig Mazin [شو رانر سریال]، تیم بازیگران و HBO فراتر از حد تصور من بود و حال فرصت مهیا شده تا برای بار دیگر در فصل دوم این امکان برای من فراهم شود. از طرف همه اعضای ناتی داگ و پلی استیشن از شما سپاس گذارم.

فصل اول لست آو آس در قالب نه قسمت طی هفته‌های آتی پخش می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *