اخبار بازی

سیستم مورد نیاز بازی Redfall مشخص شد

سیستم مورد نیاز بازی Redfall به لطف اطلاعات صفحه فروش بازی در استیم، مشخص شد و باید گفت برای تجربه این بازی شوتر کو-آپ روی PC، به یک سیستم قدرتمند نیاز است. ردفال ۱۲ام اردیبهشت ماه منتشر می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از ماه‌ها انتشار اخبار و شایعات گوناگون، بالاخره تاریخ انتشار بازی رد فال با انتشار یک تریلر نسبتا مفصل و پرجزئیات از گیم‌پلی بازی، مشخص شد. حدودا سه ماه دیگر این بازی برای پلتفرم‌های مایکروسافت منتشر می‌شود و با توجه به اینکه سازندگان اعلام کرده‌اند این تاریخ تغییر نمی‌کند، انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات مهم و کلیدی از بازی باشیم. در همین راستا صفحه فروش بازی در استیم از سیستم مورد نیاز برای اجرا روی PC رونمایی کرد و باید گفت مشخصات سیستم نسبتا سطح بالا و بروز است.

سیستم مورد نیاز بازی Redfall شامل یک پردازنده Core i5-8400 یا Ryzen 5 1600، کارت گرافیک Radeon RX 580 یا GeForce GTX 1070 به همراه ۱۶ گیگابایت رم است. حدودا به ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی جهت نصب بازی نیاز است. توصیه می‌شود جهت اجرای بهتر، بازی را روی SSD نصب کنید.

هنوز مشخصات سیستم High و Ultra High برای اجرای بازی با رزولوشن ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه مشخص نشده‌است. شما می‌توانید در ادامه مشخصات کامل سیستم مورد نیاز را مشاهده کنید:

مشخصات حداقل سیستم
سیستم عامل Windows 10 64-bit
CPU Intel Core i5-8400 2.80GHz یا AMD Ryzen 5 1600
رم ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک AMD Radeon RX 580, Nvidia GeForce GTX 1070
فضای نصب ۱۰۰ گیگابایت (SSD توصیه می‌شود)
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *