اخبار بازی

شوکیس طولانی بازی Armored Core 6 در ماه آینده

با تایید بندای نامکو، شوکیسی یک ساعته از بازی Armored Core 6 در رویداد Taipei Game آینده برگزار خواهد شد.

طرفداران سری Armored Core از زمان معرفی نسخه‌ی ششم منتظر دریافت اطلاعات و نمایش‌های بیشتری از گیم‌پلی این بازی هستند. حال به نظر می‌رسد شرکت فرام‌سافتور یک شوکیس طولانی را در ماه آینده میلادی برای بازی Armored Core 6 تدارک دیده است.

رویداد Taipei Game قرار است در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) امسال برگزار شود و بندای نامکو، ناشر Armored Core 6 حضور خود در این رویداد را تایید کرده است. در حال حاضر بازی Armored Core 6: Fires of the Rubicon مورد انتظارترین اثر شرکت بندای نامکو و فرام‌سافتور به شمار می‌آید که چندی پیش در رویداد گیم اواردز با پخش تریلری سینمایی معرفی شد.

با اینکه در تریلر معرفی بازی نمایشی از گیم‌پلی ارائه نشد، اما به نظر می‌رسد در رویداد Taipei Game شاهد بخش‌هایی از آن باشیم. در همین راستا بندای نامکو اخیرا تایید کرده است که برای بازی Armored Core 6 در روز ۳ فوریه (۱۴ بهمن) یک شوکیس یک ساعته برگزار خواهد کرد. با اینکه بعید به نظر می‌رسد تمام‌وقت این شوکیس به نمایش گیم‌پلی اختصاص داشته باشد، اما می‌توان انتظار داشت جزئیات خوبی از گیم‌پلی و سایر بخش‌های بازی ارائه شود. با اعلام بندای نامکو، یاسونوری اوگورا، تولید کننده و بازاریاب سری بازی Armored Core قرار است در این شوکیس حضور داشته باشد و اطلاعات جدید را با طرفداران به اشتراک گذارد.

شخصیت مکانیکی بازی Armored Core VI Fires of Rubicon

پس از معرفی بازی Armored Core 6 دو تن از سازندگان فرام‌سافتور یعنی هیدتاکا میازاکی و ماسارو یامامورا، تهیه‌کننده بازی یک مصاحبه در مورد این ویدیوگیم جدید داشتند. آن‌ها اطلاعاتی را به طرفداران ارائه کردند؛ اطلاعاتی در مورد آن چه گیمرها باید از نسخه جدید Armored Core انتظار داشته باشند. به نظر می‌رسد شخصی‌سازی ربات‌های مکانیکی یکی از مکانیسم‌های اصلی Armored Core 6 خواهد بود و بازیکنان منابع و گزینه‌های بیشتری برای این بخش در مقایسه با نسخه‌ی قبلی سری در دست خواهند داشت. همچنین بخش‌های مبارزه با باس در این بازی برجسته خواهند بود. در ادامه میازاکی اعلام کرد که بازیکنان نباید انتظار داشته باشند بازی Armored Core 6 به مانند Elden Ring جهان باز باشد. چرا که ساختار این بازی به مانند نسخه‌های قبلی سری بر مأموریت‌ها بنا شده است.

بازی Armored Core 6: Fires Of Rubicon قرار است روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Armored Core 6 را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *