اخبار بازی

حالت نیوگیم پلاس در Dead Space Remake تایید شد

استودیو Motive اعلام کرد حالت نیوگیم پلاس در Dead Space Remake از همان ابتدای عرضه بازی در دسترس خواهد بود و درست مانند نسخه اورجینال، محتوا و ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

حالت نیوگیم پلاس بنابر دلایل متعددی میان مخاطبان محبوب است. از یک سوی در اختیار داشتن تمامی آپگریدها و سلاح‌های شخصیت اصلی از ابتدای بازی، می‌تواند یک تجربه جدید به بازی تزریق کند و از سوی دیگر می‌تواند چالش‌های جدید را نیز پیش رو مخاطب قرار دهد و بویژه افرادی که علاقه دارند چند بار بازی محبوب خود را به اتمام برسانند و افرادی که تمامی تروفی‌های یک بازی را کسب می‌کنند، معمولا بیشتر از سایر مخاطبان از این حالت استقبال می‌کنند. علی رغم محبوبیت و مقبولیت نیوگیم پلاس میان مخاطبان، هنوز بسیاری از سازندگان، بویژه در زمان عرضه این حالت را در بازی خود لحاظ نمی‌کنند که خوشبختانه این مسئله درباره ریمیک بازی دد اسپیس صدق نمی‌کند.

آقای Jo Berry، سرپرست تیم نویسندگان استودیو Motive در مصاحبه اخیر خود با رسانه Inverse اعلام کرد حالت نیوگیم پلاس در Dead Space Remake در زمان عرضه بازی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. آقای بری وارد جزئیات این حالت نشدند و مشخص نیست این حالت چه ویژگی‌ها و محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کند اما، ایشان به مخاطبان وعده دادند از حضور دوباره در سفینه USG Ishimura پشیمان نمی‌شوند.

ریمیک بازی دد اسپیس هفتم بهمن ماه (۲۷ام ژانویه) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *