اخبار بازی

سیستم موردنیاز بازی Hogwarts Legacy مشخص شد

ساعاتی پیش کمپانی WB Games از سیستم موردنیاز بازی Hogwarts Legacy به همراه سیستم پیشنهادی برای این عنوان رونمایی کرد. برای اجرای بازی روی بالاترین کیفیت، به یک سیستم قدرتمند و بروز نیاز دارید. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

رفته رفته به عرضه بازی Hogwarts Legacy، یکی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۳ نزدیک می‌شویم. از معرفی این بازی سال‌ها می‌گذرد و سازندگان در طول مسیر ساخت بازی، با چالش‌های متعددی مواجه بوده‌اند و برخی مراحل ساخت بازی به آسانی سپری نشده‌اند اما، اکنون کمتر از یک ماه تا عرضه Hogwarts Legacy زمان باقی مانده‌است و ناشر و سازنده مشغول انتشار اطلاعات مهم و کلیدی از بازی هستند. پس از انتشار یک تریلر نسبتا طولانی از گیم‌پلی بازی، اکنون نوبت به آن رسیده که سیستم مورد نیاز برای کاربران PC تعیین شود.

ساعاتی قبل کمپانی WB Games از سیستم موردنیاز بازی Hogwarts Legacy و همچنین سیستم پیشنهادی رونمایی کرد. مشخصات ۴ سیستم مختلف تعیین شده که می‌توان روی آن‌ها بازی را روی تنظیمات Low (720p و ۳۰FPS)، تنظیمات High (1080 و ۶۰FPS)، تنظیمات Ultra (1440p و ۶۰FPS) و تنظیمات Ultra 4K تجربه کرد. برای تجربه بازی روی تنظیمات Low به یک پردازنده i5-6600 یا Ryzen 5 1400 به همراه کارت گرافیک GeForce GTX 960/Radeon RX 470 نیاز است. دارندگان پردازنده i7-8700/Ryzen 5 3600، کارت گرافیک GeForce 1080 Ti/Radeon RX 5700 XT می‌توانند بازی را روی تنظیمات High تجربه کنند. برای تجربه بازی روی هر دو تنظیمات High و Low نیاز به ۱۶ گیگابایت رم است.

شما در ادامه می‌توانید مشخصات کامل هر ۴ سیستم را مشاهده کنید:

Hogwarts Legacy بیست و یکم بهمن ماه (دهم فوریه) منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *