اخبار بازی

بازی SteamWorld Build برای کامپیوتر و کنسول‌ها معرفی شد

بازی شهرسازی SteamWorld Build در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Thunderful Games در جریان پخش زنده SteamWorld Telegraph از بازی کاملا جدیدی از مجموعه استیم‌ورلد با نام SteamWorld Build رونمایی کرده است. این بازی اثری در سبک شهرسازی است و در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بازیکن‌ها به‌عنوان یک معمار در شهری معدنی به گسترش و توسعه مشغول می‌شوند و با جمع‌آوری منابع از سطح زمین و استفاده از سنگ‌های معادن شروع به حفاری عمیق‌تر در یک معدن متروکه دارای فناوری باستانی می‌کنند. با گسترش شهر افراد جدیدی وارد می‌شوند که تقاضاها و نیازهای پیچیده‌تری دارند و گیمرها باید تجارت را سرپا نگه دارند. البته بازیکن‌ها برای راضی نگه داشتن تمام افراد باید مطمئن شوند که همه با تمام قوای خود کار می‌کنند.

بازی SteamWorld Build امکان کاوش در پنج نقشه مملو از اسرار را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند و دارای ۳ درجه‌ی سختی است تا همه‌ی افراد را به چالش بکشد. شما می‌توانید با کنترلر یا ماوس و کیبورد به تجربه‌ی این بازی بپردازید؛ هرچند تجربه‌ی بازی در همه‌ی پلتفرم‌ها یکسان خواهد بود. نسخه‌ی دمو بازی استیم‌ورلد بیلد درحال‌حاضر در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته است. شما می‌توانید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از بازی در آینده باشید.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *