اخبار بازی

قیمت نسخه اروپایی بازی Redfall لو رفت

در سطح اینترنت قیمت بازی Redfall افشا شده است و شاهد افزایش قیمت نسبت به بازی‌های قبلی ایکس باکس هستیم.

به‌تازگی قیمت بازی Redfall فاش شده است و ظاهرا با ویدیوگیم ارزانی رو‌به‌رو نیستیم. یکی از کاربران توییتر با نام Billbil-Kun قیمت نسخه عادی و دیلاکس بازی را افشا کرده است. او سابقه‌ی لو دادن بازی‌های جدید پلی استیشن پلاس و ایکس باکس گیم پس به درستی را هم دارد و در سطح توییتر، یک کاربر شناخته‌شده است.

بنا بر گفته‌ی او قیمت نسخه‌ی استاندارد بازی ردفال روی ایکس باکس سری ایکس/اس ۷۹.۹۹ یورو است که با پرداخت ۲۹.۹۹ یورو امکان ارتقا به نسخه‌ی دیلاکس وجود دارد. این قیمت نسبت به بازی‌های سابق ایکس باکس تقریبا بسیار بالاتر است. البته گفتنی است که این قیمت بازی Redfall در منطقه اروپا است و هنوز قیمت آن در دیگر مناطق را نمی‌دانیم. هرچند معمولا قیمت بازی‌ها در مناطق مختلف تفاوت چندانی ندارد.

در اکتبر سال گذشته بود که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس به احتمال افزایش قیمت‌ها اشاره کرد: «من فکر می‌کنم در نقطه‌ای باید در برخی موارد مشخص قیمت را افزایش دهیم. اما در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۲ فکر کردیم مهم است تا قیمت سابق را حفظ کنیم». لازم‌به‌ذکر است هنوز تاریخ انتشار دقیق Redfall مشخص نیست، اما شایعات اخیر حاکی از آن است که بازی در ماه می عرضه خواهد شد.

پوستر بازی ردفال

این امکان وجود دارد در کنفرانس ایکس باکس و بتزدا شاهد مشخص شدن تاریخ عرضه‌ی ردفال باشیم. این بازی ابتدا در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و قرار بود طی سال میلادی قبلی عرضه شود؛ هرچند تا سال میلادی ۲۰۲۳ تأخیر خورد. تیم سازنده‌ی ردفال در استودیو آرکین، آن زمان درباره‌ی این تأخیر نوشت:

«اینجا در شعبه‌ی آستین استودیو آرکین ما تصمیم گرفته‌ایم عرضه Redfall را به تأخیر بیندازیم. تیم سازنده به زمان بیشتری نیاز دارد تا بازی را منتشر کند. از پشتیبانی ادامه‌دار شما متشکریم. ردفال جاه‌طلبانه‌ترین بازی ما است و نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا به‌زودی آن را نمایش دهیم».

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *