اخبار بازی

فیل اسپنسر اخراج‌ کارمندان ایکس باکس را تصمیمی دردناک می‌داند

فیل اسپنسر در ایمیلی به کارکنان ایکس باکس درباره اخراج ده‌هزار کارمند مایکروسافت توضیحاتی داده است.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس با کارکنان ایکس باکس در سراسر شرکت مایکروسافت درباره اخراج‌های این شرکت ارتباط برقرار کرد. او گفت که هفته سختی را پشت سر گذاشته‌اند و اقدامات این هفته تصمیماتی دردناک بوده‌اند. وی درعین‌حال اشاره کرد که این تصمیمات سخت باعث موفقیت بلندمدت محصولات و تجارت ایکس باکس می‌شود.

او ایمیلی به کارکنان فرستاد و درباره اخراج ۱۰هزار عضو مایکروسافت نوشت که روی استودیوهای متعدد ایکس باکس نظیر ۳۴۳ اینداستریز، سازنده هیلو تأثیرگذار بوده است. او نوشت: «این هفته سختی در سراسر مایکروسافت و درون تیم‌های ما بوده است. حالا که بسیاری از مکالمات یک دربرابر یک و تیمی اتفاق افتاده‌اند، من می‌خواهم لحظه‌ای از وقت شما را بگیرم و پیامی را که از رؤسای بخش‌های خود شنیدید، تکرار کنم.

این لحظه چالش‌برانگیزی در تجارت ما است و اقدامات این هفته تصمیماتی دردناک بودند. تیم رهبری گیمینگ (GLT) باید تصمیماتی می‌گرفت که حس کردیم زمینه‌ساز موفقیت بلندمدت محصولات و کسب‌وکار ما می‌شود. اما نتایج انفرادی آن اعمال واقعی هستند. می‌دانم دردناک است. از حمایت شما از همکاران ما در هنگام پردازش این تغییرات متشکرم».

لوگوی ایکس باکس با پیش زمینه سبز و مشکی

او ادامه داد: «درهفته‌های آتی فرصت‌های بسیاری برای متصل شدن و جواب دادن به سوالات شما داریم که شامل آپدیت ماهانه گیمینگ هفته بعد برای تیم‌هایی است که در آن جلسه شرکت خواهند کرد و من برای پشتیبانی با تیم‌های زنیمکس در ارتباط نزدیک هستم. من و GLT متعهد هستیم تا حدممکن شفاف باشیم. پیش‌روی با ابهام سخت است. اما مطمئنم درکنار یکدیگر از این لحظات دشوار عبور خواهیم کرد.

به‌لطف کارهایی که شما در خدمت به بازیکنان، خالقان و یکدیگر انجام می‌دهید، ایکس باکس سابقه طولانی در موفقیت دارد. از کار شما بسیار قدردانی می‌شود. کار شما در دوران این تغییرات ارزشمند و برای پیش‌روی تجارت ما حیاتی است. من به آینده خودمان اطمینان دارم و مفتخرم که بخشی از این تیم هستم. اما همزمان می‌دانم زمان سختی است و می‌خواهم به‌خاطر همه کارهایی که انجام داده‌اید، تشکر کنم».

مایکروسافت در اکتبر گذشته هم صدها موقعیت شغلی را حذف کرد که شامل برخی از اعضای تیمی بود که در بخش ایکس باکس شرکت کار می‌کردند. این تعدیل نیرو قبل از جلسه‌ی ارائه‌ی خلاصه نتایج مالی مایکروسافت رخ داده که ۴ دی (۲۴ ژانویه) برگزار خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *