اخبار بازی

کیفیت اجرای Hogwarts Legacy روی PS5 و Xbox Series X/S مشخص شد

در کنار مشخص شدن سیستم مورد نیاز و پیشنهادی برای اجرای بازی جدید استودیو آوالانچ، کیفیت اجرای Hogwarts Legacy روی PS5 و Xbox Series X/S نیز مشخص شد. مخاطبان این پلتفرم‌ها می‌توانند از بین دو حالت موجود، بسته به صفحه نمایشگر و علاقه خود، یکی را انتخاب کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

با نزدیک شدن زمان عرضه بازی Hogwarts Legacy، هیجان و هایپ میان مخاطبان برای تجربه بازی لحظه به لحظه بیشتر می‌شود و هر خبر یا شایعه کوچکی درباره بازی می‌تواند باعث شکل گیری بحث و گفت و گو میان آن‌ها شود. روز گذشته کمپانی WB Games، ناشر بازی در یک توئیت از سیستم مورد نیاز و پیشنهادی برای اجرای بازی روی تنظیمات Ultra ،High ،Low و Ulrta 4K رونمایی کرد. به لطف سخت افزار قدرتمندی که کنسول‌های نسل فعلی در اختیار دارند، بسیاری از سازندگان می‌توانند چندین حالت اجرایی برای بازی‌های خود تعیین کنند و استودیو آوالانچ نیز از این قاعده مستثنا نیست.

به گزارش رسانه Portkey Games کیفیت اجرای Hogwarts Legacy روی PS5 و Xbox Series X/S شامل دو حالت Performance Mode و Quality Mode است. در حالت Quality Mode مخاطبان می‌توانند بازی را با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۳۰ تجربه کنند. در حالت Performance Mode بازی با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. هنوز مشخص نیست رزولوشن این حالت روی چه کیفیت قرار دارد اما، بسته به صفحه نمایشگر، مخاطب می‌تواند گزینه VRR را فعال کند.

Hogwarts Legacy بیست و یکم بهمن ماه (دهم فوریه) برای پلتفرم‌های PS5 ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *