اخبار بازی

افزایش فروش بازی‌ های The Last of Us پس از پخش سریال HBO

پس از پخش اولین قسمت از سریال The Last of Us ساخته HBO، فروش تمامی بازی‌های این مجموعه بیشتر شده است.

سریال The Last of Us ساخته HBO توانسته است عملکردی فراتر از انتظار را داشته باشد. بسیاری از افراد در حال تماشا یا بحث و گفتگو پیرامون این سریال هستند و طبیعتا همین باعث شده برخی تمایل داشته باشند باری دیگر سراغ بازی‌های آخرین بازمانده از ما رفته یا برای اولین‌بار آن را تجربه کنند.

درهمین سال بود که ناتی‌داگ بازی The Last of Us Part 1 را منتشر کرد. این اثر یک ریمیک از اولین بازی سری است که در ۲۰۱۳ برای پلی استیشن 3 عرضه شده بود. بااینکه بسیاری چنین تصمیمی را عجیب دانسته و دلیل متقاعدکننده‌ای برای ریمیک شدن آن قائل نمی‌شدند، اما با درنظر گرفتن توجه کنونی نسبت به TLoU می‌توان تصمیم ناتی‌داگ را هوشمندانه تلقی کرد.

آنگونه‌که رسانه TwistedVoxel گزارش داده، ظاهرا پس از پخش اولین قسمت سریال The Last of Us فروش ریمستر بازی اول، قسمت دوم لست آو آس و The Last of Us Part I افزایش یافته است. در فروشگاه آمازون، بازی The Last of Us Part 2 در صدر چارت پلی استیشن 4 قرار دارد و The Last of Us Remastered هم جایگاه سوم را به‌خود اختصاص داده است.

پوستر بازی The Last of Us Part 1

همین امر باعث شده هردوبازی جلوتر از بازی موردانتظار Hogwarts Legacy قرار بگیرند. درباره The Last of Us Part 1 فروش این بازی تااین‌حد بیشتر نشده که البته دلیل آن را می‌توان قیمت بالای این اثر دانست. در چارت پلی استیشن 5 آمازون این بازی در رده ۲۱ است که جلوتر از آثاری نظیر Star Wars Jedi: Survivor Deluxe، فاینال فانتزی ۱۶ و Atomic Heart است.

اگر مشترک سرویس پلی استیشن پلاس سطح پرمیموم باشید، می‌توانید یک نسخه آزمایشی دو ساعته از این ریمیک را تجربه کنید. اگر با خود بازی آشنایی دارید، شاید تجربه دوباره بسته الحاقی Left Behind خالی از لطف نباشد. هرچند این DLC برای تجربه پس از بازی اصلی طراحی شده است و اگر هنوز خود بازی را تجربه نکرده‌اید، اول به سراغ آن بروید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *