اخبار بازی

اعلام تاریخ انتشار کمپین رایگان Given Time بازی JETT: The Far Shore

استودیو Superbrothers با پخش یک تریلر تازه از تاریخ انتشار کمپین رایگان Given Time بازی JETT: The Far Shore رونمایی کرد.

بازی JETT: The Far Shore اثری ماجراجویی علمی-تخیلی است که در سال ۲۰۲۱ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. این بازی به‌زودی در قالب یک بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی رایگان میزبان کمپین جدیدی با نام Given Time خواهد شد. این کمپین در اکتبر سال ۲۰۲۲ معرفی شد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تاریخ انتشار آن مشخص شده است. بازیکن‌ها باید در تاریخ ۳۱ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۱۱ بهمن ۱۴۰۱) منتظر تجربه‌ی این کمپین باشند.

وقایع بخش داستانی Given Time سه سال پس از حوادث بازی اکشن-ماجراجویی اکتشافی JETT: The Far Shore رخ می‌دهد. این کمپین دوباره کنترل کاراکتر Mei را به بازیکن‌ها محول می‌کند که پس از بیداری از خواب یک جت قدیمی را برای آغاز ماجراجویی پیدا می‌کند. این کمپین به‌جای داستان تمرکز بیشتری روی جنبه‌ی اکتشاف و گشت‌وگذار آزادانه خواهد داشت و فرصتی عالی برای کاوش در دنیای وسیع بازی در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

بازی JETT: The Far Shore که در سال ۲۰۲۱ در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در بستر فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفت، همزمان با انتشار کمپین Given Time در تاریخ ۱۱ بهمن به استیم نیز راه خواهد یافت. بخش داستانی تازه به‌سراغ ادامه ماجراهای کاراکتر Mei می‌رود و آن را به پایان می‌رساند. این کمپین به مباحث کلیدی داستان خاتمه می‌دهد که عمدتا در انتهای The Far Shore به سرانجام نرسیده بودند.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *