اخبار بازی

مشخص شدن تاریخ عرضه بازی PGA Tour بعد از یک سال تأخیر

الکترونیک آرتز بالاخره بعد از یک سال تعویق زمان عرضه بازی شبیه‌ساز ورزش گلف PGA Tour، تاریخ انتشار این بازی برای پی سی و کنسول‌های نسل نهم را در سال ۲۰۲۳ تأیید کرد.

براساس اعلام رسمی EA، بازی PGA Tour در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری سری اس و پی سی (ازطریق اپلیکیشن EA، استیم و اپیک گیمز استور) منتشر خواهد شد. EA Sports PGA Tour اولین بازی بزرگ شبیه‌ساز گلف از زمان توقف استفاده از لایسنس این مجموعه توسط EA در سال ۲۰۱۵ است که قرار است تجربه ویژه‌ی این بازی را با گرافیک نسل جدید و سیستم گیم‌پلی متحول شده‌ی موسوم به «Pure Strike shot» به کاربران ارائه کند.

توسعه بازی PGA Tour توسط استودیوی EA Tiburon، سازنده سری Madden پیگیری می‌شود. این بازی در ابتدا قرار بود در فصل بهار سال ۲۰۲۲ روانه بازار شود اما EA قبل از فرارسیدن این تاریخ، با ارائه‌ی توضیحاتی اعلام کرد که بازی با یک سال تأخیر منتشر خواهد شد.

محیط بازی PGA Tour

الکترونیک آرتز پیش از این بازی‌های PGA Tour را در حدفاصل سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۵ منتشر کرده بود. این مجموعه شامل ۱۶ بازی مختلف می‌شود که توسط تایگر وودز و اخیراً راری مک‌لروی تأیید و توصیه شدند. البته در سال ۲۰۲۱ 2K Sports، ناشر رقیب EA بازی PGA Tour 2K21 را منتشر کرد و از عقد قراردادی بلندمدت با تایگر وودز، گلف‌باز حرفه‌ای اهل ایالات متحده آمریکا و یکی از موفق‌ترین گلف‌بازان تاریخ خبر داد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *