اخبار بازی

حجم بازی Forspoken روی PS5 مشخص شد

اکانت PlayStation Game Size در توئیتر با بررسی دیتا بیس PS Store، موفق شده حجم بازی Forspoken روی PS5 را تعیین کند. محصول جدید اسکوثر انیکس حدودا به ۹۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بر خلاف سال ۲۰۲۲ میلادی که یک سال شلوغ و پر از بازی‌های AAA و بزرگ برای مخاطبان سونی بود، پلتفرم پلی استیشن (تا کنون) از بازی‌ بزرگ جدیدی برای سال ۲۰۲۳ رونمایی نکرده و ظاهرا امسال را معطوف به حوزه واقعیت مجازی کرده است. با این اوصاف، همچنان چندین بازی دیگر وجود دارند که توسط استودیوهای تردپارتی ساخته می‌شوند و برای مدتی محدودی در انحصار کنسول PS5 خواهند بود. یکی از عناوین، بازی Forspoken، محصول جدید اسکوئر انیکس است که توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند.

نزدیک به دو هفته دیگر این بازی روانه بازار می‌شود اما، هنوز اطلاعات زیادی درباره آن وجود دارد که مبهم هستند. برای مخاطبان PS5 همواره فضایی که برای نصب یک بازی نیاز است، موضوع مورد توجهی است، بویژه اینکه بسیاری از بازی‌های محبوب بیش از ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. اکانت PlayStation Game Size در توئیتر که سابقه خوبی در کسب اطلاعات صحیح از طریق بررسی دیتا بیس فروشگاه PS Store دارد، اخیرا مدعی شده حجم بازی Forspoken روی PS5 نزدیک به ۸۷.۳ گیگابایت است تا بدین ترتیب این بازی نیز در زمره پرحجم‌ترین بازی‌های PS5 قرار گیرد.

بازی Forspoken چهارم بهمن ماه (۲۴ام ژانویه) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. هنوز مشخص نیست این عنوان چه زمانی راهی پلتفرم‌های دیگر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *