اخبار بازی

نمایش یک باس فایت در ویدیو گیم پلی ۱۷ دقیقه‌ای بازی Wo Long: Fallen Dynasty

تریلر گیم‌پلی ۱۷ دقیقه‌ای بازی Wo Long: Fallen Dynasty به نمایش منطقه Hulaoguan Pass می‌پردازد که دارای طیف متنوعی از دشمنان چالش‌برانگیز و یک باس فایت دشوار است.

با اینکه هنوز چند هفته تا انتشار بازی Wo Long: Fallen Dynasty شرکت کوئی تکمو باقی مانده است، اما کماکان تریلرهای گیم‌پلی پروپیمانی از آن تقدیم طرفدارها می‌شود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رسانه IGN یک تریلر گیم‌پلی طولانی از بازی برای نمایش منطقه‌ی Hulaoguan Pass و شیوه‌های مبارزاتی سطح بالا پخش کرده است. گذرگاه هولاوگوآن یکی از مناطقی است که پای بازیکن‌ها در اواسط بازی به آن باز می‌شود.

هولاوگوآن یک منطقه پوشیده از برف است که اردوگاه‌های دشمن در اطراف آن پراکنده شده است. دشمنان انسانی در این منطقه از مهارت‌های بیشتری نسبت‌به سربازهای Yellow Turban در مراحل اولیه برخوردار هستند. قهرمان داستان درکنار شمشیرهای عادی و تبر بزرگ قادر به استفاده از تیغه‌های دولبه و نیزه خواهند بود. یکی از جنبه‌های جالب مبارزه امکان دفع حمله و جابه‌جایی فوری بین سلاح‌ها است که امکان انجام حرکات ترکیبی را فراهم می‌کند.

باس فایت هوآ شیونگ در بخش پایانی تریلر گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty به تصویر کشیده می‌شود. این تریلر نشان می‌دهد که بازیکن‌ها برای جان سالم به در بردن از این مبارزه باید به جادو، دفع سریع حملات، تعویض عاقلانه سلاح و موارد دیگری متوسل شوند. این تریلر همچنین به نمایش ماهیت سرعتی بازی و یادآوری این موضوع می‌پردازد که شرکت در برخی از نبردها برای غلبه بر دشمنان و در سایر نبردها صرفا برای بقا خواهد بود.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در دوران افسانه‌ای سه پادشاهی تاریخ چین جریان دارد و توسط استودیو سازنده مجموعه بازی‌های Nioh توسعه می‌یابد. این بازی در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود.

دانلود از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *