اخبار بازی

کیفیت اجرای ریمیک Dead Space روی PS5 و Xbox Series X مشخص شد

استودیو Motive در تازه‌ترین توئیت خود از کیفیت اجرای ریمیک Dead Space روی PS5 و Xbox Series X رونمایی کرد. مطابق انتظار مخاطبان این دو پلتفرم می‌توانند از میان دو حالت Quality و Performance، یکی را انتخاب کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

روز به روز به عرضه ریمیک بازی دد اسپیس، یکی از برترین عناوین ژانر وحشت-بقا نزدیک می‌شویم و ناشر و سازنده در تلاش هستند با ارائه اطلاعات و جزئیات بیشتر از بازی، مخاطبان را از خرید بازی مطمئن کنند و از سوی دیگر مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. برای بسیاری از مخاطب بحث کیفیت بصری و فنی از اولویت بالایی برخوردار است. در ماه اکتبر بود که ناشر در یک توئیت از سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی روی PC رونمایی کرد و حال نوبت به کاربران کنسولی رسیده تا درباره کیفیت اجرای این عنوان روی پلتفرم‌های خود اطلاعات کسب کنند.

استودیو Motive در تازه‌ترین توئیت خود از کیفیت اجرای ریمیک Dead Space روی PS5 و Xbox Series X رونمایی کرد. مخاطبان این کنسول‌ها می‌توانند از میان دو حالت Quality mode و Performance mode یکی را انتخاب کنند. در حالت Performance mode، بازی با شصت فریم بر ثانیه و رزولوشن ۲K اجرا می‌شود. چنانچه این حالت را انتخاب کنید، گزینه ray tracing غیر فعال می‌شود. در حالت Quality mode رزولوشن بازی ۴K و نرخ فریم آن ۳۰ است. در این حالت قابلیت ray tracing فعال خواهد بود.

ریمیک دد اسپیس از معدود بازی‌های سال‌های اخیر است که یک عنوان میان نسلی نیست و بنابراین انتظارات از آن در بخش فنی و بصری بسیار بالا است و باید دید سازندگان تا چه در برآورده ساختن این انتظارات موفق خواهند بود. این عنوان هفتم بهمن برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *