اخبار بازی

تغییر سیستم مچ‌ میکینگ بازی Apex Legends

استودیو ریسپاون برای ایجاد بازی‌های عادلانه‌تر تصمیم گرفته است سیستم مچ میکینگ بازی Apex Legends را تغییر دهد.

بازی Apex Legends، اثر بتل رویال محبوب ساخته استودیو ریسپاون سیستم مچ میکینگ مهارت‌محور کنونی خود را با سیستمی جدید عوض خواهد کرد. استودیو سازنده جزئیات اجرای مچ میکینگ و تغییراتی را که اعمال خواهند کرد، شرح داده است. در یک پست وبلاگی که توسط اعضای تیم این بخش نوشته شده، آن‌ها ابتدا اشاره کردند که این مچ میکینگ درون جامعه بازیکنان اثر موضوعی داغ است:

«مچ میکینگ یک موضوع بزرگ و پیچیده است که در جامعه بازیکنان ما بسیار مورد بحث قرار می‌گیرد. ما به‌تازگی تغییراتی در مچ میکینگ اعمال کرده‌ایم که ممکن است بازیکنان متوجه آن شده باشند و می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم». در ادامه اعضای تیم ریسپاون جزئیات خوبی پیرامون این سیستم منتشر کرده که جزئیات مهم آن به‌شرح زیر است:

  1. «بازی ایپکس لجندز درحال حاضر با استفاده از رده‌بندی مهارت بهترین بازیکن پارتی از قبل ساخته‌شده شما مسابقات را ایجاد می‌کند و سیستم ما وقتی شما را به رقیبان تطبیق می‌دهد، اندازه تیم از پیش ساخته شده شما را هم در نظر می‌گیرد.
  2. ما وقتی شما با دوستان با سطح مهارت‌های مختلف بازی می‌کنید، درمقایسه با امروز درحال کار روی ایجاد مسابقات عادلانه‌تر هستیم.
  3. ما در پروسه بازنشسته کردن سیستم مچ میکینگ مهارت محور (SBMM) خود برای یک سیستم جدید هستیم که با دقت بیشتری بازیکنان ما را براساس مهارت گروه‌بندی خواهد کرد و به الگوریتم مچ میکینگ ما اجازه می‌دهد هنگام ایجاد گروه تصمیمات بهتری بگیرد. هدف نهایی خلق مسابقات عادلانه‌تر و تجربیاتی است که برای همگان مفرح‌تر است».

بازی Apex Legends اکنون دردسترس کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، اندروید و iOS است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *