اخبار بازی

شایعه: بازی Redfall در تاریخ ۲ می ۲۰۲۳ منتشر می‌شود

بر اساس شایعه‌ای جدید، به نظر می‌رسد که بازی Redfall در تاریخ ۲ می ۲۰۲۳ برابر با ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ منتشر می‌شود که البته امیدواریم در رویداد جدید مایکروسافت تاریخ نهایی محصول موردنظر مشخص شود.

به زودی به‌روزرسانی‌های مهم خبری و مطبوعاتی پیرامون بازی Redfall دریافت خواهیم کرد؛ چراکه کمپانی مایکروسافت در بخشی از بیانیه پیشین خود به این موضوع اشاره کرد که آخرین ساخته استودیوی بازی‌سازی آرکین (Arkane) در رویداد Xbox and Bethesda Developer_Direct حضور خواهد داشت که این رویداد نیز در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۵ بهمن ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

البته کمپانی مایکروسافت قبلاً گفته بود که انتظار می‌رود بازی Redfall در نیمه اول سال جاری منتشر شود و درحالی‌که هنوز هیچ تاریخ انتشار دقیقی از سوی استودیوی سازنده یا منابع معتبر مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که اخباری پیرامون آن به زودی فضای مجازی را شلوغ خواهد کرد و فعلاً هم افشاگرها روی این موضوع مانور می‌دهند.

شایعات و افشاگری‌های اخیر ادعا می‌کنند که بازی Redfall بازی زمانی مشخصی را در ماه می هدف قرار داده و از نظر تیم سازنده، بهترین بازه زمانی برای انتشار محصول اول شخص جهان باز خودشان است. اکنون با گذشت مدّت زمانی کوتاه، افشاگران دیگر نیز چنین خبری را تأیید کردند و حالا باید منتظر واکنش رسمی از سوی سازنده یا ناشر بازی باشیم.

همانطور که شخصی با نام کاربری eXtas1stv@ در شبکه اجتماعی توییتر که ملّیتی اسپانیایی دارد و برای اولین بار اخبار بازی Overdose که یک محصول معرفی نشده استودیوی بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) است را افشاء کرده بود، این موضوع را تأیید می‌کند و صراحتاً می‌گوید که بازی Redfall در تاریخ ۲ می ۲۰۲۳ برابر با ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد.

با انتشار این خبر در توییتر پیرامون بازی Redfall، براد سامز (Brad Sams)، یکی دیگر از اینسایدرهای اطلاعاتی ایکس باکس، با توییت کردن چند ایموجی چنین خبری را تأیید کرد. علاوه بر بازی فوق، کمپانی مایکروسافت در نظر دارد طی رویداد Xbox and Bethesda Developer_Direct اطلاعات مطبوعاتی دیگری پیرامون بازی‌هایی چون نسخه جدید مجموعه Forza Motorsport و Minecraft Legends ارائه کند. همچنین منابع اطلاعاتی گفته‌اند که بازی Starfield در این رویداد تازه حاضر نیست، اما سران شرکت‌ها قصد دارند در آینده همایشی جداگانه و اختصاصی برای آن راه بیاندازند.

نظر شما در خصوص این خبر چیست و فکر می‌کنید تاریخ انتشار بازی Redfall درست است؟ افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار بیشتر را از صفحه اصلی واران گیم مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *