اخبار بازی

کاوش در شهر مخفی نئومونا در تریلر بسته الحاقی Lightfall بازی Destiny 2

استودیو بانجی تریلر جدیدی از بسته الحاقی Lightfall بازی Destiny 2 را برای نمایش شهر نئومونا با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

بسته گسترش‌دهنده بعدی بازی Destiny 2 با نام Lightfall در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو بانجی تریلر جدیدی از این بسته الحاقی را پخش کرده است. این تریلر برای اولین‌بار خیابان‌های نئونی شهر مخفی نئومونا را به نمایش در می‌آورد.

در بسته گسترش‌دهنده Lightfall بازی Destiny 2 نگهبانان به شهری مخفی در نپتون سفر می‌کنند و به‌دنبال متحدانی برای مبارزه با Shadow Legion می‌گردند. بشریت پس از فروپاشی Collapse شهر نئومونا را به‌عنوان خانه‌ی جدید خود برای سکونت برگزیده است. این شهر توسط کلوداسترایدرها محافظت می‌شود که تصمیم به نگهبانی از مردم خود در نپتون دارند. شما می‌توانید در ادامه مطلب به تماشای تریلر تازه بسته الحاقی لایت‌فال بپردازید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکن‌ها درکنار یک کمپین کاملا تازه می‌توانند انتظار زیرکلاس جدیدی را در بسته الحاقی Lightfall داشته باشند که با Strand ارتباط دارد؛ عنصری که قدرت دارک را مهار می‌کند و در نبردهای آیتده ضروری خواهد بود. این بسته گسترش‌دهنده یک Raid، حملات، سلاح‌ها، زره‌ها و بتل پس جدیدی را به بازی Destiny 2 اضافه می‌کند. ظاهرا پس از این بسته الحاقی تنها یک DLC بزرگ دیگر برای دستنی ۲ منتشر می‌شود و به داستان بازی پایان می‌دهد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *