اخبار بازی

مذاکره نینتندو با تامین‌کنندگان برای تولید جانشین سوییچ

طبق گزارشی جدید، شرکت نینتندو مخفیانه با تأمین‌کنندگان سخت‌افزار برای تولید نسل بعدی کنسول‌های خود مذاکره کرده است.

کنسول نینتندو سوییچ در ماه مارس امسال ۶ ساله خواهد شد و باتوجه‌به اینکه این کنسول همچنان از فروش بالایی در سراسر جهان برخوردار است و بازی‌های انحصاری بزرگی برای آن در حال توسعه هستند، به نظر می‌رسد عمر طولانی‌تر و فعال‌تری نسبت به اکثر کنسول‌های قدیمی نینتندو داشته باشد. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که نینتندو در حال پیشبرد برنامه‌هایی برای تولید کنسول نسل بعدی خود است.

به‌تازگی Nikkei در گزارش اخیر خود ادعا کرده است که شرکت نینتندو به‌صورت مخفیانه مذاکراتی را با تأمین‌کنندگان برای فرایند تولید جانشین نینتندو سوییچ آغاز کرده است. اگرچه نینتندو تاکنون به‌صورت علنی در مورد برنامه‌های سخت‌افزاری و آینده‌ی بلندمدت سوییچ بسیار کم صحبت کرده است اما این اقدام آن‌ها چندان تعجب‌آور نیست؛ چرا که نینتندو سوییچ در حال حاضر یک پلتفرم با سخت‌افزار قدیمی به شمار می‌آید.

نینتندو سوییچ اولد

در ژوئن سال گذشته اسناد مالی نینتندو منتشر شدند که نشان می‌داد این شرکت در حال ذخیره‌سازی مواد خام و منابع مختلف برای تولید احتمالی سخت‌افزار جدید است. اندکی قبل از آن، شواهدی مبنی بر تولید جانشین نینتندو سوییچ نیز در نشت اطلاعات گسترده‌ی شرکت انویدیا مشاهده شد که نشان می‌داد کنسول جدید نینتندو شامل پشتیبانی از ری تریسینگ و DLSS 2.2 خواهد بود.

همچنین گزارش‌های اخیر ادعا دارند بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom که قرار است در ماه می ۲۰۲۳ منتشر شود، آخرین انحصاری بزرگ کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود و پس از عرضه‌ی آن، تمرکز داخلی نینتندو روی کنسول بعدی این شرکت تغییر خواهد کرد. بااین‌حال اخیرا پیرس هاردینگ-رولز، تحلیلگر صنعت بازی اعلام کرد که به عقیده‌ی او کنسول جانشین نینتندو سوییچ تا سال ۲۰۲۴ عرضه نخواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *