اخبار بازی

فروش Detroit: Become Human از مرز هشت میلیون نسخه عبور کرد

حساب کاربری توییتر Detroit: Become Human با انتشار یک توییت اعلام کرده که فروش این بازی از مرز هشت میلیون نسخه عبور کرده است.

بازی Detroit: Become Human در سال ۲۰۱۸ به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شد تا استودیو کوانتیک دریم یک بار دیگر بتواند با ارائه یک محصول تعاملی و سینمایی، تجربه‌ای خاص و سرگرم کننده را دراختیار کاربران قرار دهد. در ادامه، این بازی در دسامبر ۲۰۱۹ هم برای کامپیوتر عرضه شد تا بیش‌ازپیش کاربران به دیترویت: بیکام هیومن دسترسی داشته باشند.

طبق آخرین آمار فروش منتشر شده از Detorit: Become Human در سال گذشته، آخرین ساخته کوانتیک دریم توانسته بود به فروش ۶.۵ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند. این در حالی است که به‌تازگی حساب کاربری توییتر Detorit: Become Human با انتشار یک توییت اعلام کرده که فروش این بازی از مرز هشت میلیون نسخه عبور کرده است. این میزان فروش نشان می‌دهد که هنوز گیمرها مشتاق تجربه Detorit: Become Human هستند و فروش بازی همچنان روندی صعودی را دنبال می‌کند.

از عرضه Detorit: Become Human پنج سال می‌گذرد و هم‌اکنون کوانتیک دریم به توسعه‌ی بازی Star Wars Eclipse ادامه می‌دهند که گزارش‌ها از عدم عرضه‌ی آن تا سال ۲۰۲۷ می‌گویند. همچنین این استودیو یک بازی دیگر با نام Under the Waves را هم منتشر خواهد کرد که در سبک ماجراجویی روایی است.

نظر شما کاربران واران گیم دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Detorit: Become Human را دوست داشتید؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *