اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Returnal برای کامپیوتر مشخص شد

شرکت سونی و استودیو هوس‌مارک اعلام کرده‌اند که بازی Returnal در تاریخ ۲۶ بهمن ماه برای کامپیوتر عرضه می‌شود.

Returnal را می‌توان یکی از انحصاری‌های موفق و جذاب پلی استیشن 5 دانست که در زمان عرضه توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند. باتوجه به سبک ریترنال، کاربران پی سی بر این باور بودند که می‌تواند روی پی سی هم عملکرد خوبی داشته باشد و گیمرهای بسیار زیادی را به خود جذب کند.

این در حالی است که چند ماه پیش پس از شایعات مختلف، بالاخره نسخه کامپیوتر Returnal معرفی شد، اما خبری از تاریخ عرضه دقیق نبود. حال شرکت سونی و استودیو هوس‌مارک تاریخ انتشار دقیق ریترنال را اعلام کرده‌اند. جدیدترین ساخته هوس‌مارک ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه) با قیمت ۶۰ دلار روی فروشگاه اپیک گیمز و استیم عرضه می‌شود. همچنین در ادامه مزیت‌های پیش‌خرید بازی هم اعلام شده است. کاربرانی که Returnal را پیش‌خرید کنند، به سلاح‌های Electropylon Driver و Hollowseeker، آیتم قابل استفاده Reflex Stimulant، آرتیفکت Pulsating Mass و یک عدد Adrenaline Booster دسترسی زودهنگام خواهند داشت.

موارد ذکرشده به شما کمک می‌کند که بازی را در شرایط بهتری شروع کنید، اما تمامی آیتم‌های ذکرشده در جهان بازی وجود دارند و اگر ریترنال را پیش‌خرید هم نکنید، محتوایی را از دست نمی‌دهید. دراین‌میان اشاره کنم که پیش‌خرید ریترنال روی استیم، دو لباس ASTRA Model 9 Prototype و ASTRA Model 14 Tactical را هم در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در ادامه، سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Returnal هم مشخص شده و شاهد سخت‌افزارهای مورد نیاز قدرتمندی برای اجرای این بازی نسل ۹ روی رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه با فعال بودن ری‌تریسینگ هستیم.

مشخصات سیستم پیشنهادی Returnal

در انتها نظر شما کاربرهای واران گیم درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *